saxi skriver:
Ej den gynge der er jeg altså blevet lidt lun på..
Glæder mig til at høre hva i sys om den når hun engang får den.. Kunne jo være man skulle overveje sådan en engang..
Det lyder da hårdt med din kærestes job.. Fri kl.2 om natten og møde igen kl.8.. Hva arbejder han som?? Og hva har du lavet før barsel (og skal igang med efter barsel??) Kunne se i et andet indlæg at du overvejer at komme på en uddannelse (med su) Hva er det for en??
Tænkte egentlig på hvor fra landet i er fra.. Sådan af ren nysgerrighed...
jeg skal nok skrive og lashe billeder når gyngen er taget i brug.. håber i hvert fald den bliver et hit - ellers kan de nbruges til den næste..tihi

Det er kun lige i de dage han har sådanne "rådne" arbejdstider. Han er i forsvaret(sergent) og de har natte o-løb, så der skal han jo være på! så jeg er meget alenemor i denne uge

jeg har arb. som pæd. medhjælper inden jeg gik på barsel og har været igang med at søge kontorelevstillinger, men er svært at å, da der er så mange om stillingerne! Så nu har jeg kigget på markedsføringsøkonom, som starter til sep. jeg er ikke det store skolemenneske, så er derfor så emget i tvivl om jeg kan gennemføre det! men jeg har ået arb.som medhjælper i den børnehave igen, så der starter jeg 8. juni!
hvad er du ved at læse til?
Jamen jeg er fra Viborg (midtjylland), hvad med dig?
Anmeld