Deltager du i konkurrencer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

Solstrålebørn

Autostol.dk skriver:

Hej,

Som overskriften lyder, vil jeg godt lige høre, hvor mange, der faktisk deltager i alle de konkurrencer, som findes online?

Der er fx. dagligt 5-10 af mine venner, der altid deler en eller anden konkurrence på facebook.

Deltager du? eller gider du ikke bruge tid på det?

Deltager for det meste... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Autostol.dk

Solstrålebørn skriver:

Deltager for det meste... 

Haha.. Hvis man ikke deltager, ja så vinder man jo heller ikke :O)

Deltager også kun selv, hvis præmien er interessant nok eller hvis man ikke skal bruge laaaaang tid på at deltage.

Anmeld

5. august 2012

Solstrålebørn

Autostol.dk skriver:

Haha.. Hvis man ikke deltager, ja så vinder man jo heller ikke :O)

Deltager også kun selv, hvis præmien er interessant nok eller hvis man ikke skal bruge laaaaang tid på at deltage.

Jeg gider slet ikke de konkurrencer hvor man skal svare på en masse spørgsmål... 

Anmeld

5. august 2012

Pige2009

Deltager af og til

Anmeld

5. august 2012

Pullemulle

Baagøe skriver:

Deltager af og til

Jeg deltager i alt! Det gør både min søster og jeg - og det giver pote

Vi har vundet en del, hvad jeg lige kan huske er: 2x2 biografbilletter, 2x koncertbilletter, 2x billetter til en eller anden covergirl-finalefest (som jeg dog forærede væk), en uges skiferie i Norge for 4 personer, makeup, diverse hudpleje produkter og en flaske beauvais ketchup

Det kan nogle gange betale sig at melde sig til konkurrencer - det skal lige siges at vi ALDRIG deltager i noget der koster penge, og så har vi oprettet en hotmail til at oplyse ved konkurrencer så vi har alt spam samlet ét sted

Anmeld

5. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
De eneste konkurrencer, jeg nogensinde deltager i, er dem her på baby.dk

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

Pullemulle skriver:

Jeg deltager i alt! Det gør både min søster og jeg - og det giver pote

Vi har vundet en del, hvad jeg lige kan huske er: 2x2 biografbilletter, 2x koncertbilletter, 2x billetter til en eller anden covergirl-finalefest (som jeg dog forærede væk), en uges skiferie i Norge for 4 personer, makeup, diverse hudpleje produkter og en flaske beauvais ketchup

Det kan nogle gange betale sig at melde sig til konkurrencer - det skal lige siges at vi ALDRIG deltager i noget der koster penge, og så har vi oprettet en hotmail til at oplyse ved konkurrencer så vi har alt spam samlet ét sted

Må indrømme, at jeg ikke har lyst til at bruge tid på ret mange konkurrencer - det er den for dyrebar til

Anmeld

6. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg gider ikke bruge tid på det. Tænker sikkert også at jeg sikkert ikke vinder alligevel, men det gør jeg vel heller ikke hvis jeg ikke deltager

Anmeld

7. august 2012

Autostol.dk

mor:) skriver:

jeg gider ikke bruge tid på det. Tænker sikkert også at jeg sikkert ikke vinder alligevel, men det gør jeg vel heller ikke hvis jeg ikke deltager

Nej det er ret svært :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.