Deltager du i konkurrencer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Deltager du i konkurrencer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

910 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Autostol.dk

Hej,

Som overskriften lyder, vil jeg godt lige høre, hvor mange, der faktisk deltager i alle de konkurrencer, som findes online?

Der er fx. dagligt 5-10 af mine venner, der altid deler en eller anden konkurrence på facebook.

Deltager du? eller gider du ikke bruge tid på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Autostol.dk

Hvis dit svar er " Engang i mellem, hvis præmien er interessant" - må du gerne skrive, hvad en interessant præmie er 

Er det fx. et gavekort på 1.000-2.500 kr til en webbutik

Et rejsegavekort dvs 10.000-25.0000 kr

Eller skal det være et nyt køkken 50.000 +

Altså hvor stor skal præmien være og kan en præmie godt være interessant, hvis præmien er lille, men til noget man bruger tit?

Anmeld

3. august 2012

Frk.S

Jeg har stemt "hvis præmien er interessant" - men det behøver ikke nødvendigvis være noget dyrt, for at jeg synes det er interessant.  
Så jeg synes det er lidt svært at sætte pris på.

Det kommer også lidt an på, hvad konkurrencen går ud på. Hvis man skal sende en sms der koster 30,- + sms-takst så deltager jeg af princip ikke. 

Dem hvor man biver tilmeldt 500 nyhedsmails for at have mulighed for at vinde et eller andet gør jeg heller ikke.

Så det kommer både an på konkurrencens vilkår og præmien.

Fx deltager jeg ofte i konkurrencerne herinde. Det er jo ikke store præmier. Men det er tit fx en DVD, som kunne være fin at få - og man skal jo ikke gøre det store for at deltage. Har dog aldrig vundet.  

Anmeld

3. august 2012

L&V

Autostol.dk skriver:

Hej,

Som overskriften lyder, vil jeg godt lige høre, hvor mange, der faktisk deltager i alle de konkurrencer, som findes online?

Der er fx. dagligt 5-10 af mine venner, der altid deler en eller anden konkurrence på facebook.

Deltager du? eller gider du ikke bruge tid på det?

Jeg gør en sjælden gang hvis jeg kan vinde noget fedt som jeg ik nødvendigvis selv vil smide penge efter men som jeg ville syntes var fedt at vinde, det ku være en Lazyboy (tror det var den sidste konkurrence jeg deltog i)

Anmeld

3. august 2012

Maja_4000

Jeg deltager ikke særlig tit i de der "del dette billede på facebook"-konkurrencer Der skal det være en meget god præmie før jeg  gider (som et hotelophold osv.)

Hvis det "bare" er at svare på et spørgsmål eller sådan noget , så er jeg næsten altid med - Ligemeget hvor lille præmien er

Anmeld

3. august 2012

Autostol.dk

Maja_4000 skriver:

Jeg deltager ikke særlig tit i de der "del dette billede på facebook"-konkurrencer Der skal det være en meget god præmie før jeg  gider (som et hotelophold osv.)

Hvis det "bare" er at svare på et spørgsmål eller sådan noget , så er jeg næsten altid med - Ligemeget hvor lille præmien er

Jeg havde jo denne konkurrence for et par mdr siden (i må gerne dele jeres erfaringer, hvis i ikke fik det gjort)

http://www.autostol.dk/vind-1-000-kr-til-house-of-kids/

Det gik jo bare ud på, at skrive sine erfaringer og så kunne man vinde 1.000 kr. til house of kids - er det en interessant præmie?

og er "arbejdet" i forhold til præmien fint nok eller skal den være højere?

Anmeld

3. august 2012

Christina.78

Jeg de´ltager hvis præmien har min interesse - det være sig billetter til noget, fotoshoot, gavekort til forretninger osv..hvis jeg synes det er noget jeg kan bruge   om det er en stor eller lille præmie tænker jeg ikke så meget på

Anmeld

3. august 2012

Clisolka

Jeg deltager ikke særlig tit i konkurrencerne på Facebook  

Anmeld

3. august 2012

Maja_4000

Autostol.dk skriver:

Jeg havde jo denne konkurrence for et par mdr siden (i må gerne dele jeres erfaringer, hvis i ikke fik det gjort)

http://www.autostol.dk/vind-1-000-kr-til-house-of-kids/

Det gik jo bare ud på, at skrive sine erfaringer og så kunne man vinde 1.000 kr. til house of kids - er det en interessant præmie?

og er "arbejdet" i forhold til præmien fint nok eller skal den være højere?

Den deltog jeg i

For mig er 1000 kr mange penge , så jeg synes det var en fair præmie .. Men der er sikkert mange som synes den skulle være højere (hvilket da heller ikke ville gøre noget Hehe)

Anmeld

4. august 2012

Autostol.dk

Maja_4000 skriver:

Den deltog jeg i

For mig er 1000 kr mange penge , så jeg synes det var en fair præmie .. Men der er sikkert mange som synes den skulle være højere (hvilket da heller ikke ville gøre noget Hehe)

Fedt og mange tak.

Vil meget gernegøre fra flere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.