Billedkonkurence

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Ka+Ma=Be

Hvor er i søde piger jeg har selvfølgelig også stemt på de dejlige septemberunger!  

Jeg synes også der er virkelig mange gode billeder. Forstår dog ikke alle dem som er i top 10 hvis jeg skal være ærlig!  Ikke i forhold til mange af de andre gode billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Frk.S

Ka+Ma=Be skriver:

Hvor er i søde piger jeg har selvfølgelig også stemt på de dejlige septemberunger!  

Jeg synes også der er virkelig mange gode billeder. Forstår dog ikke alle dem som er i top 10 hvis jeg skal være ærlig!  Ikke i forhold til mange af de andre gode billeder

Jeg er enig.

Jo, jeg synes da alle dem i top 10 er nogle dejlige billeder af skønne børn... ingen tvivl om det!

Men jeg synes da der er nogen længere nede der er endnu bedre.  

Anmeld

3. august 2012

Ka+Ma=Be

Frk.S skriver:

Jeg er enig.

Jo, jeg synes da alle dem i top 10 er nogle dejlige billeder af skønne børn... ingen tvivl om det!

Men jeg synes da der er nogen længere nede der er endnu bedre.  

Ja lige præcis!  

Anmeld

4. august 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Nej der er os noget jeg ik helt forstår der, uanset hvordan man vender og drejer det så får de "let genkendelige" børn bare flere stemmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.