Billedkonkurence

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Sifling

Hej søde damer Har i ikke lyst til at gå ind og give Jolan et par stemmer så han kan nå op i top 10? Det er det sort hvid billede hvor han sidder i badekaret Jeg har stemt på de billeder jeg kunne genkende som jeres søde børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Ka+Ma=Be

Sifling skriver:

Hej søde damer Har i ikke lyst til at gå ind og give Jolan et par stemmer så han kan nå op i top 10? Det er det sort hvid billede hvor han sidder i badekaret Jeg har stemt på de billeder jeg kunne genkende som jeres søde børn

Jeg stemte på Jolan allerede på dag 1!   Sådan et skønt billede

Anmeld

3. august 2012

HeidiØ

Sifling skriver:

Jeg har også stemt på din lille fis for laaaaaang tid siden hihi! Håber han når det, William når det ikke, kan jeg se!

Anmeld

3. august 2012

Frk.S

Der er stemt på ham... dejligt billede.

Hvis du har flere stemmer, kunne Freja da også godt bruge flere (billedet ligesom mit profilbillede) - selvom jeg nu ikke tror på hun når at komme i top 10.

Anmeld

3. august 2012

L&V

Jeg har stemt på de skønne unger fra september gruppen

Anmeld

3. august 2012

Frk.S

Månsson skriver:

Jeg har stemt på de skønne unger fra september gruppen

Anmeld

3. august 2012

Frk.S

HeidiØ skriver:

Jeg har også stemt på din lille fis for laaaaaang tid siden hihi! Håber han når det, William når det ikke, kan jeg se!

Det er ellers også bare sådan et dejligt billede.

LÆKKER dreng! 

Anmeld

3. august 2012

HeidiØ

Frk.S skriver:

Det er ellers også bare sådan et dejligt billede.

LÆKKER dreng! 

TAK! Er osse vild med dit af Freja! Ja, helt ærligt sys jeg sku vi alle skal til tops, herinde! Godt Katjas Benjamin i det mindste er med

Anmeld

3. august 2012

Frk.S

HeidiØ skriver:

TAK! Er osse vild med dit af Freja! Ja, helt ærligt sys jeg sku vi alle skal til tops, herinde! Godt Katjas Benjamin i det mindste er med

Ja det af Benjamin er også skønt.

Faktisk synes jeg generelt der er vildt mange dejlige billeder, og jeg kunne godt have brugt nogle flere stemmer. 

Anmeld

3. august 2012

HeidiØ

Frk.S skriver:

Ja det af Benjamin er også skønt.

Faktisk synes jeg generelt der er vildt mange dejlige billeder, og jeg kunne godt have brugt nogle flere stemmer. 

PRÆCIS!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.