jeg har svært ved at se dit behov for de piller, som du skriver er I fornuftige mennesker med jobs osv. Altså har du en depression? Og ville den depression gøre dig til en dårligere mor? eller er den ikke så slem, så du sagtens kan made dit barn hver 3 time, og holde hjemmet rent osv?
Når jeg spørger er det fordi jeg i 2005 havde stressdepression. Jeg blev så gravid i januar 2006 og stoppede med det samme med lykkepiller, dog trappede jeg ud i første omgang.
Det faktum at jeg havde taget lykkepiller gjorde at der i navlestrengen kun var 2 blodårer, mod normalt 3 (De hedder vist et eller andet fint navn) og de var nervøse for at mit barn havde hjertefejl.
Havde jeg vidst dette på forhånd, havde jeg stoppet med lykkepillerne inden. (Havde jeg vidst det jeg ved om lykkepiller/antidepressiver som jeg ved nu, havde jeg aldrig taget dem- men det er jo en anden snak) De fortalte mig at de lykkepiller jeg tog ikke påvirkede graviditet, men sidenhen er det kommet frem at de I stor stil giver misdannede fostre, hjerteproblemer i børnene osv osv.
Der er jo kun een der kan bestemme hvad der skal ske for dig og dit barn. Men hvis du kan undvære pillerne - ja så ved jeg jo hvad jeg gjorde og ville gøre.
Håber det bedste for jer

Anmeld