Barn nr. 1 kolik, hvad med nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kolik

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.123 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2012

Frøken J.

Nu går vi jo og spekulerer i hvornår vi skal have nr. 2, og der gør sig mange tanker gældende, især den hårde start vi havde med Rose, som havde slem kolik.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer, hvor den første havde kolik. Havde barn nr. 2 det? Eller havde i en "nemmere" start med nummer 2?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

missie20

Frøken J. skriver:

Nu går vi jo og spekulerer i hvornår vi skal have nr. 2, og der gør sig mange tanker gældende, især den hårde start vi havde med Rose, som havde slem kolik.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer, hvor den første havde kolik. Havde barn nr. 2 det? Eller havde i en "nemmere" start med nummer 2?

Jeg læser lige med da jeg går med de samme tanker. Min søn havde også kolik og i svær grad.

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

Hov, jeg skulle stemme blankt, men kom til at trykke at begge barn havde kolik 

Anmeld

2. august 2012

Zafir

Jeg har stemt blank - fordi jeg ikke har haft børn med kolik. Men min venindes mands datter, som er ældst havde MEGA meget kolik og hendes lillebror havde intet.

Så det er jo ihvertfald godt i den statestik

Anmeld

2. august 2012

Joan ( Smallie )

Min den ældste havde kolik og skreg næsten heletiden de første 6 måneder af hans liv.

Nr 2 havde lidt med maven de første 3 måneder men om det er det man vil kalde alm kolik ved jeg ikke men jeg har haft 2 mave børn nr 2 dog noget nemmer end nr 1

Anmeld

2. august 2012

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Hov, jeg skulle stemme blankt, men kom til at trykke at begge barn havde kolik 

Hahaha! Godt, for så er der ikke nogen der har stemt sådan reelt so far

Anmeld

2. august 2012

Frøken J.

Zafir skriver:

Jeg har stemt blank - fordi jeg ikke har haft børn med kolik. Men min venindes mands datter, som er ældst havde MEGA meget kolik og hendes lillebror havde intet.

Så det er jo ihvertfald godt i den statestik

Det var dejligt at høre! Synes det var så hårdt med Rose, og vi har en rådden start, så jeg håber sådan det bliver anderledes når vi en gang ud i fremtiden skal have nr 2

Anmeld

2. august 2012

Frøken J.

Joan ( Smallie ) skriver:

Min den ældste havde kolik og skreg næsten heletiden de første 6 måneder af hans liv.

Nr 2 havde lidt med maven de første 3 måneder men om det er det man vil kalde alm kolik ved jeg ikke men jeg har haft 2 mave børn nr 2 dog noget nemmer end nr 1

Rose var nok det samme som din første med konstant skrig - så hvis jeres nr. 2 trods alt var LIDT nemmere, håber jeg det bliver ens her!

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

Frøken J. skriver:

Hahaha! Godt, for så er der ikke nogen der har stemt sådan reelt so far

Oh welllll

Anmeld

2. august 2012

FrkT

Nu har jeg ikke selv børn endnu, så kan jo ikke bruge egne eksempler.

Men har en del venner med børn, hvoraf 3 hold har haft kolikbørn.

Det første par har 3 børn. Det 1. barn havde ikke kolik, nummer 2 og nummer 3 havde begge kolik.

Det andet par har 2 børn - begge børnene havde kolik (den ene har stadig, da hun ikke er så gammel).

Det tredje "par" har 3 børn - alle 3 børn har haft kolik. Mor og far gik fra hinanden 4 måneder efter det 3. barn var blevet født, faktisk hovedsageligt pga. den slemme kolik af tre omgange til sidst havde ødelagt deres forhold, da de begge var helt uden overskud igennem en periode på 5 år.

Udover dem kender jeg ingen der haft børn med kolik, i hvert fald ikke sådan privat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.