meget våd på bukserne imellem benene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Det var godt.

Du kan ikke have tisset en smule så? Ved godt det ikke er det man har lyst til at høre. Jeg blev så irriteret da folk sagde det til mig, for jeg kunne da udemærket holde på vandet OG jeg kunne da også mærke hvis jeg tissede. 

Nu ved jeg ikke hvor i landet du er, men her er der altså rigtig varmt, sådan fugtig varmt. Så måske det bare er sved. 

det lugter ikke af tis.. for tænkte det selv nemlig. Jeg har altid haft lidt problemer med min blære... blærebetændelse har jeg næsten haft kronisk siden jeg var 10 år, og jeg ved det ikke er blevet nemmere at holde på vandet i graviditeten. Men jeg plejer nu godt at kunne mærke hvis det drypper lidt nåår jeg hoster eller andet. fik en lidt streng plukve på vej derned til jobbet, der føltes lidt underlig.. men det er nok bare sved så.. ja her var også meget lummervarmt da jeg gik på afsted..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Kay

Anonym skriver:

umiddelbart ingen vandafgang.... det var da bare underligt jeg pludselig er blevet så svedig dernede... 

jeg har prøvet hvor jeg også mistænkte vand afgang... fordi mine trusser og bukser var helt våde efter en tur med hunden... og jeg tisser altid inden jeg går hjemme fra... og laver knibeøvelser flere gange om dagen fordi det træner bækkenet og jeg har bl

tog bind på der blev lidt fugtigt med ik vådt... ringede til fg for en sikkerheds skyld og hørte... og de sagde at man nogle gange godt kan få en masiv udflåd...

der kom heler ik mere den dag så... ja...

Anmeld

2. august 2012

Kay

Frk.S skriver:

Nej, det var ikke sjovt at stå i det, og jeg var skide bange. For jeg kunne jo ikke se hvad det ellers kunne være. Jeg VIDSTE jeg ikke havde tisset og jeg synes heller ikke det kunne passe jeg havde svedt SÅ meget. 

Men NU er det jo bare sjovt.

ja når man først er kommet på den anden side... men kan  godt forestille mig at man bliver skide bange når det hele pludseligt er vådt... for ja... hvad skulle det ellers være

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

God ide med bindet. Jeg har oplevet at have rigtig meget udflåd, ind imellem så meget at jeg tænkte hmmm skal man være urolig nu...? Men det har hver gang bare været udflåd. Er 36+3 idag.

Okay hvor vildt.. altså inden jeg gik derned var jeg lige i et hurtigt bad.. og havde haft en del slimet udflåd i trusserne. skiftede så tøj efter badet selvfølgelig.. men det har altså ikke haft noget slim eller farve det der var vådt... der var bare vådt på bukserne og trusserne. synes umiddelbart ikke det rigtig kan være udflåd når det allermest minder om vand.. 

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg har prøvet hvor jeg også mistænkte vand afgang... fordi mine trusser og bukser var helt våde efter en tur med hunden... og jeg tisser altid inden jeg går hjemme fra... og laver knibeøvelser flere gange om dagen fordi det træner bækkenet og jeg har bl

tog bind på der blev lidt fugtigt med ik vådt... ringede til fg for en sikkerheds skyld og hørte... og de sagde at man nogle gange godt kan få en masiv udflåd...

der kom heler ik mere den dag så... ja...

Okay det er ret vildt synes jeg .. tænk sig hvad kroppen laver at finurlige ting når man er gravid. Jeg har selv Bl, og det er første gang i lang tid jeg har gået så "langt" ca 1 km, fordi jeg simepelthen får for ondt af det men tænkte nu skulle det altså være, havde brug for at komme ud. 

Anmeld

2. august 2012

Kay

Anonym skriver:

Okay det er ret vildt synes jeg .. tænk sig hvad kroppen laver at finurlige ting når man er gravid. Jeg har selv Bl, og det er første gang i lang tid jeg har gået så "langt" ca 1 km, fordi jeg simepelthen får for ondt af det men tænkte nu skulle det altså være, havde brug for at komme ud. 

jeg har holdt mig igang fordi hunden jo skal ud hver dag... og det siger de kloge mennesker at det har været rigtig godt...

hvis ik jeg havde hende... så havde de dage jeg var træt eller det regnede eller.... ja der var jeg o ik kommet ud og gå...

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg har holdt mig igang fordi hunden jo skal ud hver dag... og det siger de kloge mennesker at det har været rigtig godt...

hvis ik jeg havde hende... så havde de dage jeg var træt eller det regnede eller.... ja der var jeg o ik kommet ud og gå...

ja selvfølgelig. jeg burde også blive bedere til det ... men bare efter en tur på 15 min kan jeg næsten ikke komme op af trapperne herhjemme til 1 sal og får så ondt i lænden jeg ikke kan noget som helst.. det er øv

Anmeld

2. august 2012

missie20

Anonym skriver:

Er der nogle af jer der oplever dette? 

Jeg skulle lige et smut forbi jobbet idag så gik derned, sad og snakkede lidt med dem og den læderstol jeg sad på var så våd der hvor jeg havde siddet, ikke meget våd, men våd. Jeg mærkede mig en smule på lårene og i lysken der var mine bukser våde, desværre sorte så jeg kunne ikke se farven. 

Nu tænker på om det kan være mit vand der er gået, eller om jeg bare har svedt ekstremt meget?  Jeg har lidt plukkeveer efter gåturen her og lidt ondt i maven.

(det skal siges det våde på bukserne lugter ikke af noget.)

har taget et bind på og lagt mig ned og venter så bare på at se om der kommer mere. 

jeg er 29+0 idag. 

Jeg vælger at være anonym da jeg synes det er lidt pineligt... 

Tænker lidt det kan være baby har vendt sig med hovedet nedad, så presser babys hovedet meget på blæren, så det kan være svært og holde på tissen, især hvis baby sparker og karter rundt derinde. Det var en mulighed.
Men tror faktisk det bare er sved, og det håber jeg også for dig.
Da mit vand gik i uge 34, der var jeg ikke i tvivl om det var vandet der var gået, både fordi det ikke lugtede og fordi jeg kunne mærke det ikke kom fra undskyld mit sprog, tissehullet.
Håber det bedste fra dig og din baby.

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

missie20 skriver:

Tænker lidt det kan være baby har vendt sig med hovedet nedad, så presser babys hovedet meget på blæren, så det kan være svært og holde på tissen, især hvis baby sparker og karter rundt derinde. Det var en mulighed.
Men tror faktisk det bare er sved, og det håber jeg også for dig.
Da mit vand gik i uge 34, der var jeg ikke i tvivl om det var vandet der var gået, både fordi det ikke lugtede og fordi jeg kunne mærke det ikke kom fra undskyld mit sprog, tissehullet.
Håber det bedste fra dig og din baby.

tak for svar.. ja altså det våde på mine bukser lugter ikke af tis, eller noget andet faktisk ... så håber bare det er sved

Anmeld

2. august 2012

Kay

Anonym skriver:

ja selvfølgelig. jeg burde også blive bedere til det ... men bare efter en tur på 15 min kan jeg næsten ikke komme op af trapperne herhjemme til 1 sal og får så ondt i lænden jeg ikke kan noget som helst.. det er øv

det der med trapper er bare heller ik godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.