meget våd på bukserne imellem benene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.017 visninger
31 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer der oplever dette? 

Jeg skulle lige et smut forbi jobbet idag så gik derned, sad og snakkede lidt med dem og den læderstol jeg sad på var så våd der hvor jeg havde siddet, ikke meget våd, men våd. Jeg mærkede mig en smule på lårene og i lysken der var mine bukser våde, desværre sorte så jeg kunne ikke se farven. 

Nu tænker på om det kan være mit vand der er gået, eller om jeg bare har svedt ekstremt meget?  Jeg har lidt plukkeveer efter gåturen her og lidt ondt i maven.

(det skal siges det våde på bukserne lugter ikke af noget.)

har taget et bind på og lagt mig ned og venter så bare på at se om der kommer mere. 

jeg er 29+0 idag. 

Jeg vælger at være anonym da jeg synes det er lidt pineligt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Frk.S

Det er da ikke pinligt. 

Jeg håber da ikke det er vandet der er gået - men det KAN jo være. Det kan også sagtens være du har svedt, eller noget andet.

Men du har gjort det helt rigtige ved at tage et bind på og ligge dig ned. Så tjekker du senere om bindet er vådt - er det det, ringer du til FG.

for at det ikke er vandet endnu.

Anmeld

2. august 2012

Kay

håber ik det er vandet der er gået... men hvis bindet er vådt så ring til fg med det sammen og bliv liggende

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Det er da ikke pinligt. 

Jeg håber da ikke det er vandet der er gået - men det KAN jo være. Det kan også sagtens være du har svedt, eller noget andet.

Men du har gjort det helt rigtige ved at tage et bind på og ligge dig ned. Så tjekker du senere om bindet er vådt - er det det, ringer du til FG.

for at det ikke er vandet endnu.

Tak... .. nej men jeg har bare ikke lyst til at skrive offentligt om at jeg er våd imellem benene med navn og det hele.

Jeg tænkte det var det eneste jeg kunne gøre det med bindet her...hvorfor skal man altid blive så nervøs

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

håber ik det er vandet der er gået... men hvis bindet er vådt så ring til fg med det sammen og bliv liggende

er det ikke efter en time man skal kigge på bindet og hvis det er drivvådt så er vandet med stor sandsynlighed gået?

Anmeld

2. august 2012

Kay

Anonym skriver:

er det ikke efter en time man skal kigge på bindet og hvis det er drivvådt så er vandet med stor sandsynlighed gået?

jo... men når du ik er længere så vil jeg tjekke efter ½ time og se om det er vådt... og hvis ik så igen efter 1 time (i alt) bether safe then sorry

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jo... men når du ik er længere så vil jeg tjekke efter ½ time og se om det er vådt... og hvis ik så igen efter 1 time (i alt) bether safe then sorry

kan de egentlig gøre noget hvis vandet er gået?

Anmeld

2. august 2012

Kay

Anonym skriver:

kan de egentlig gøre noget hvis vandet er gået?

ja... det kan de... vandet bliver jo ved med at blive gendannet... den lille skal havde lungemodner...

kender en hvor vandet gik i uge 28 og hun lå på hospitalet 1½ uge før den lille kom ud... men det hedder ligge... og lungemodner og vente.... så længe som muligt...

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

ja... det kan de... vandet bliver jo ved med at blive gendannet... den lille skal havde lungemodner...

kender en hvor vandet gik i uge 28 og hun lå på hospitalet 1½ uge før den lille kom ud... men det hedder ligge... og lungemodner og vente.... så længe som muligt...

OkAY... Håber bare det er mig der har været ekstremt svedig ligepludselig og jeg bekymrer mig uden grund.. Tak for svar. 

Anmeld

2. august 2012

Kay

Anonym skriver:

OkAY... Håber bare det er mig der har været ekstremt svedig ligepludselig og jeg bekymrer mig uden grund.. Tak for svar. 

håber jeg også

kom lige med en update når det er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.