Jer med 2 år og mindre imellem ungerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

DitteMarie

Vi har købt City selected fra babyjogger, hvor der er barnevognedel til den ille og klapvogn til den store, den kommer fint med ind og ud af bussen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Tona

TeamRocket skriver:

Hvordan gør i med barnevogn osv, baby skal jo ligge forsvarligt, men hvor gør man af den stadig lille storesøster/bror. Man kan jo ikke forlange en lille gut på knap to år kan vade rundt selv. Og jeg kan ikke kører to barnevogne jo. Har termin i nov- så med lidt held er der også sne allevegne. Jeg har kigget på forskellige tvillinge/søskendevogne- men enten er det barnevogne som er for store til den offentlige transport som jeg bruger hver dag- eller også er det klapvogne hvor et lille spædbarn ikke ligger særlig godt beskyttet mod sne og kulde. Hvad gør i ? Bil er pt ikke en mulighed, da jeg ikke har kørekort.

Der kommer til at være to år mellem mine to børn når jeg føder igen, og vi har tænkt at gøre følgende:

Vi køber en tvillingeklapvogn og så køber vi en lift i genbrug som passer ned i sædet som vi så lægger ned i den lille nys side. Så kan den ligge der og skulle det være ekstremt koldt så kommer vi bare en Slee-bee ned i stedet eller ligger den lille i liften i en kørepose

Anmeld

15. august 2012

Kløver

DitteMarie skriver:

Vi har købt City selected fra babyjogger, hvor der er barnevognedel til den ille og klapvogn til den store, den kommer fint med ind og ud af bussen

Vi har også en city select fra babyjogger, super lækker og god klapvogn, eneste minus er børnene ikke sover så god middagslur, men der bruger vi barnevogn, de har en hver.
Der er 14 mdr mellem mine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.