Jer med 2 år og mindre imellem ungerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. august 2012

TeamRocket

Hvordan gør i med barnevogn osv, baby skal jo ligge forsvarligt, men hvor gør man af den stadig lille storesøster/bror. Man kan jo ikke forlange en lille gut på knap to år kan vade rundt selv. Og jeg kan ikke kører to barnevogne jo. Har termin i nov- så med lidt held er der også sne allevegne. Jeg har kigget på forskellige tvillinge/søskendevogne- men enten er det barnevogne som er for store til den offentlige transport som jeg bruger hver dag- eller også er det klapvogne hvor et lille spædbarn ikke ligger særlig godt beskyttet mod sne og kulde. Hvad gør i ? Bil er pt ikke en mulighed, da jeg ikke har kørekort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

helle85

TeamRocket skriver:

Hvordan gør i med barnevogn osv, baby skal jo ligge forsvarligt, men hvor gør man af den stadig lille storesøster/bror. Man kan jo ikke forlange en lille gut på knap to år kan vade rundt selv. Og jeg kan ikke kører to barnevogne jo. Har termin i nov- så med lidt held er der også sne allevegne. Jeg har kigget på forskellige tvillinge/søskendevogne- men enten er det barnevogne som er for store til den offentlige transport som jeg bruger hver dag- eller også er det klapvogne hvor et lille spædbarn ikke ligger særlig godt beskyttet mod sne og kulde. Hvad gør i ? Bil er pt ikke en mulighed, da jeg ikke har kørekort.

der er 13 mdr mellem mine og vi havede et søsknesæde til barnevognen også havede vi en tvillinge klapvogn til nå vi skulle langt så de begge kunne sove

Anmeld

2. august 2012

helle85

helle85 skriver:

der er 13 mdr mellem mine og vi havede et søsknesæde til barnevognen også havede vi en tvillinge klapvogn til nå vi skulle langt så de begge kunne sove

vi har heller ikke bil og har aldrig haft det

Anmeld

2. august 2012

MorDk

Vi har købt en paraplyklapvogn til når vi skal ud sammen. Far køre den ene mor køre den anden. Hvis jeg skal ud alene med ungerne så finder jeg ud af det, men vi køber ikke en tvillingevogn da Bassen jo er i vuggestuen det meste af dagen... og hvis ikke han er så tager vi ikke ud på langture alligevel uden farmand. Men her går vores dreng for det meste selv... han elsker at gå så her tror jeg ikke det bliver det store problem.

Anmeld

2. august 2012

Hvem?

Der er 11 mdr mellem mine drenge, jeg har købt en tvillingebarnevogn da den ældste er over 1 meter og bruger den til middagslure - mht. ture havde jeg en tvillingeklapvogn, men syntes barnevognen var meget bedre og den bruger vi stadig

Men, hva med en af de der tvillingeklapvogne, hvor de er bagved hinanden

http://www.google.dk/imgres?q=tvillingeklapvogn&um=1&hl=da&sa=N&biw=1280&bih=705&tbm=isch&tbnid=cD4aQm4GQiNHWM:&imgrefurl=http://www.pricerunner.dk/pl/674-2651435/Barnevogn/ABC-design-Tandem-Plus-Cool-Sammenlign-Priser&docid=hkGpBispqUisJM&imgurl=http://images.pricerunner.com/product/image/171753947/ABC-design-Tandem-Plus-Cool.jpg&w=570&h=669&ei=c1gaUN-WNKfN4QSZ1IFw&zoom=1

Vi bruger dog bare tvillingebarnevognen når vi er afsted, hvis vi skal langt, da en ældste kun er 2,5 år

Anmeld

2. august 2012

Livsmor

Her er der 26 mdr imellem, og har kun haft søskendesæde og ståbrædt til den store, når jeg har været alene afsted. Når farmand var med, var den store i klapvogn. Den store var holdt med at sove til middag i barnevognen.

Anmeld

2. august 2012

Mor til L&S

TeamRocket skriver:

Liva er lige blevet storesøster og er 2 år og 3 mdr.

hun er rigtig god til at gå og så har vi købt et søskende sæde til barnevognen...

Anmeld

2. august 2012

SaNiNa

Nicklas var 2 år og 4 måneder da vi fik Naia og vi købte et ståbræt til når jeg gik med dem alene ellers havde vi klapvognen med.

Nu har vi lige købte en tvillingevogn til vi skal på ferie da han jo stadig ikke kan gå hele dagen og Naia stadig ikke kan gå.

men ellers så syntes jeg da han går pænt langt selv.

Anmeld

2. august 2012

(august)

Vi har 17 mdr mellem vores to piger. Vi købte et stå bræt sobliver brug frem og tilbage til vuggestue og de sidste 3 mdr er det så blevet til en løbecykel. Hvis vi skal langt er det med klap-og barnevogn. 

Anmeld

4. august 2012

Meyer

Profilbillede for Meyer

Der er 15 mdr mellem mine, Caroline fik et lift foran på barnevognen når hun bletræt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.