Opdate på Filucca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Kruse90

tanja. skriver:

Dejligt med en søde og hun er jo.bare en lækker filur

ja hun er da så hihi

Kommer der også snart opdates fra jer andre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Koen.

Kruse90 skriver:

JJe

ja hun er da så hihi

Kommer der også snart opdates fra jer andre??

Jeg laver en når han bliver 3 måneder

Anmeld

3. august 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

En sort opel astra tror ikke vi holdte ved siden af nogen med en baby

Nej, så var det heller ikke jer.  Det kunne ellers have været sjovt!

Anmeld

3. august 2012

Jemion

Nej hvor er hun bare skøn  Elsker det billede hvor hun har en spænde i håret  

Anmeld

3. august 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Nej, så var det heller ikke jer.  Det kunne ellers have været sjovt!

hihi ja Det kunne.
Så skulle du i hvertfald have sagt hej hvis du kunne kende os

Anmeld

3. august 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

hihi ja Det kunne.
Så skulle du i hvertfald have sagt hej hvis du kunne kende os

Ja, det skulle jeg nok gøre!  

Anmeld

6. august 2012

Monis

Sikke nogle skønne billeder

Anmeld

7. august 2012

Camillee

Kruse90 skriver:

Hej skønne mødregruppe

Jeg havde for lidt tid siden valgt, at jeg ville komme med en opdate på Filuccas 3 måneders dag, hvilket er idag. Jeg har også fået en del opfordringer på at lave en opdate, så det skulle være nu

Jeg undskylder at den nok bliver lidt lang Men det er jo længe siden.

Vi har det så godt herhjemme, Filucca er stadig dejlig nem, glad og meget smilende baby. Vi skal bare kigge på hende og hun smiler over hele hovedet. Hun er indenfor de sidste par uger begyndt at kunne blive fjalet Det er bare så sødt altså.

Vi havde besøg af SP i mandags (bare et besøg jeg havde bedt om fordi farmand og jeg syntes vi gerne lige ville have en vægt på hende)
Hun vejede 4480g og målte 63 cm. Syntes godt nok hurtigt de bliver store. Tiden flyver jo alt for hurtigt afsted. Vi har jo ikke bitte små babyer længere. Men hver alder har sin charme. Jeg nyder Filucca helt vildt.
Det er endelig lykkedes os at Filucca vil ligge på maven længere tid af gangen og har fundet ud af at bruge armen Så er det jo noget nemmere for hende at ligge på maven
Derudover rækker hun pænt frem efter legetøjet og er begyndt at tage fat Mor er lidt stolt

Vi har nydt sommerferien sammen med farmand. Det stod for det meste på hjemmehygge i år. Vi har dog lige været et smut på en endags tur på campingpladsen og besøge farmor og farfar.
´Vi var også på en endags tur til Blokhus, hvor vi så kørte til lykken via stranden, med et pitstop undervejs. Vi havde madpakke med til os selv og også til Filucca
Hun lå pænt i strandteltet og nød den 1½ time vi lå der inden vi kørte lidt videre Det passede jo perfekt med mad og en lille pause fra autostolen for hende.

Igår havde vi besøg af præsten, for at få styr på tingene til barnedåben, som er den 12. August Vi ser meget frem til dagen og håber på godt vejr

I dag er min store pige blevet 3 måneder og det er også i dag tiden til sin første vaccination. Håber hun tager det nogenlunde og ikke bliver alt for ked af det.

I får lige en billedespam oveni den lange tekst (de første 9 billeder er fra i dag)

Glæder mig til at læse lidt opdates fra jer andre skønne maj mødre

Kram Filucca og mor

Haps, en lækker lille filucca
- dejligt at høre i har det godt, og hun trives, hun bliver stor!

Synes du burde have facebook?! der er en hel del af os derinde

Anmeld

7. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Årh hun er sød! Vh stine

Anmeld

9. august 2012

NNL

Jeg har så først set din tråd nu Bedre sent end aldrig

Meeeen sikke da en lækkermås, hende Filucca Og det er altid hyggeligt med både billeder og positiv update. Selvom jeg jo heldigvis også får sms fra jer engang imellem

Og ja, tiden går vildt hurtigt, det er så spændende og skræmmende på samme tid Men som du har skrevet - hver alder, sin charme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.