Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne mødregruppeJeg havde for lidt tid siden valgt, at jeg ville komme med en opdate på Filuccas 3 måneders dag, hvilket er idag. Jeg har også fået en del opfordringer på at lave en opdate, så det skulle være nuJeg undskylder at den nok bliver lidt lang Men det er jo længe siden.Vi har det så godt herhjemme, Filucca er stadig dejlig nem, glad og meget smilende baby. Vi skal bare kigge på hende og hun smiler over hele hovedet. Hun er indenfor de sidste par uger begyndt at kunne blive fjalet Det er bare så sødt altså. Vi havde besøg af SP i mandags (bare et besøg jeg havde bedt om fordi farmand og jeg syntes vi gerne lige ville have en vægt på hende)Hun vejede 4480g og målte 63 cm. Syntes godt nok hurtigt de bliver store. Tiden flyver jo alt for hurtigt afsted. Vi har jo ikke bitte små babyer længere. Men hver alder har sin charme. Jeg nyder Filucca helt vildt.Det er endelig lykkedes os at Filucca vil ligge på maven længere tid af gangen og har fundet ud af at bruge armen Så er det jo noget nemmere for hende at ligge på mavenDerudover rækker hun pænt frem efter legetøjet og er begyndt at tage fat Mor er lidt stoltVi har nydt sommerferien sammen med farmand. Det stod for det meste på hjemmehygge i år. Vi har dog lige været et smut på en endags tur på campingpladsen og besøge farmor og farfar. ´Vi var også på en endags tur til Blokhus, hvor vi så kørte til lykken via stranden, med et pitstop undervejs. Vi havde madpakke med til os selv og også til Filucca Hun lå pænt i strandteltet og nød den 1½ time vi lå der inden vi kørte lidt videre Det passede jo perfekt med mad og en lille pause fra autostolen for hende.Igår havde vi besøg af præsten, for at få styr på tingene til barnedåben, som er den 12. August Vi ser meget frem til dagen og håber på godt vejrI dag er min store pige blevet 3 måneder og det er også i dag tiden til sin første vaccination. Håber hun tager det nogenlunde og ikke bliver alt for ked af det. I får lige en billedespam oveni den lange tekst (de første 9 billeder er fra i dag)Glæder mig til at læse lidt opdates fra jer andre skønne maj mødreKram Filucca og mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun bare skøn :-)
MommyK skriver: Hvor er hun bare skøn :-)
Tusind tak Er jo selvfølgelig helt enig
Dejligt med en opdate!! Og dejligt at i bare har det så godt, og så smuk hun er! Sjovt med jeres endags tur, sådan en tur tog vi også, hvor vi var i blokhus og kørte videre til løkken.
CAWI skriver: Ih hvor er hun bare skøn.... Og ELSKER stadig at se hendes kæmpe manke!! Håber hun tager vaccinationen i stiv arm, så moderen stadig har tid til at forberede dåben
Ih hvor er hun bare skøn.... Og ELSKER stadig at se hendes kæmpe manke!! Håber hun tager vaccinationen i stiv arm, så moderen stadig har tid til at forberede dåben
taark hihi
Hun var dygtig idag Hun græd ikke ved den første men gjorde ved nr, to. Men det gik hurtigt over. Nu krydse vi bare for hun ikke bliver meget syg af den.Kram
Guldimaven skriver: Dejligt med en opdate!! Og dejligt at i bare har det så godt, og så smuk hun er! Sjovt med jeres endags tur, sådan en tur tog vi også, hvor vi var i blokhus og kørte videre til løkken.
hihi tak sødeEj hvor fint Det var bare så hyggeligt Vi var der tirsdag i uge 30
Kruse90 skriver: hihi tak sødeEj hvor fint Det var bare så hyggeligt Vi var der tirsdag i uge 30
Ej det løgn! Det var vi også.. Hvilken bil har i? Der holdte nemlig et par med en lille pige ved siden af os!
Guldimaven skriver: Ej det løgn! Det var vi også.. Hvilken bil har i? Der holdte nemlig et par med en lille pige ved siden af os!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128