Køn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2009

Mutti2

Hejsa.....

Lige en anden ting.... min veninde var til scaning i sidste uge.... i uge 12!! Hun havde fået at vide at de er begyndt med en ny slags scaning, som åbenbart gør at de kan tideligere i graviditeten se hvad køn der bliver!!! Så hun fik at vide allerede der at det højst sandsynligt bliver en pige hun venter sig!!

Når det så er sagt, er det som din svigermor siger ikke altid 100% sikkert. Min faster har flere veninder hvis sønner er transporteret fra sygehuset i en lyserød kjole

Men som de andre siger er en 3D scaning en sikker måde at vide kønnet på!! Jeg fortryder voldsomt meget at jeg ikke gjorde det!! Du får en CD med hjem derfra med billeder og video-klip.... det er da bestemt alle pengene værd

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Stumpen

Din svigermor har ret, de kan ikke 100 % vide det.. Der er vist større chancer hvis de ser en tap ved scanningen, netop fordi at stenene kan falde ned sent i graviditeten..

Min fars nabo havde fået at vide at de fik en pige, så da fødslen begyndte stod der et lyserødt værelse klar derhjemme, men ud kom der en dreng.....
Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.