Køn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.626 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

banaman89

Heej ..

Jeg er idag 20+3 henne og var til nr 2 skanning i torsdag, hvor hende skanningskvinden sagde at hun var sikker på at det er en pige ,, jeg venter mig .. Bliver self. rigtig glad for at kunne få kønnet af vide ..

Men så bliver hele glæden pillet fra mig igen der ,, min svigermor siger at det er ingen kan se eller vide det før lige til sidst i graviditen ,, men er det rigtig hvis hun siger at hun er 80 % sikker på at det er en pige at det så overhovedet ikke er rigtig ?? nogen der ved hvor stor chance der er for at dem som skanner har ret ?? *(altså udover 50%)

Undskyld hvis det er svært at forstå ,, har meget svært med at skulle skrive ned hvad jeg tænker ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Pia

Da jeg blev scannet i uge 24 sagde de at jeg venter en pige.
Jm sagde så at de aldrig måtte sige det var 100% sikker ved sådan en alm scanning.. Så de sagde de var 85 %sikker på at det er en pige..
Men man kan jo betale sig til en køns scanning /3d scanning..
Men det er vist bedst om vente til omkring uge 28/30 stykker..
Nogle gange tager de jo fejl når de scanner alm der omkring uge 20-24.. men hvor tit det er ved jeg ikke...

Pia. uge 38

Anmeld

11. maj 2009

banaman89

okay mange tak ..

Men ved du så hvad en 3d skanning koster ? og har du hørt om man skulle få noget ud af det ??

For igen siger min svigermor at det bare er penge smidt ud af vinduet ..

Anmeld

11. maj 2009

Sara.

Hej
Hvis din jordemor var så sikker (80%) vil jeg vælge at tro på det! Så er man jo meget sikker når man siger 80 %.
Min jordemor sagde til nr. 2 skanning at hun hverken kunne se om det var en pige eller dreng. Lærke lå og drejede sig og havde navlestrengen mellem benene.
Så vil valgte at få lavet en 3-d/4-d skanning (som desværre koster mange penge, mener ca 1200...) Vi fik en skanning af Lærke i uge 28 hvor man MEGET MEGET MEGET tydeligt kunne se at hun var en pige!
Har egentlig aldrig hørt om nogen jordemor gætte forkert på barnets køn til nummer 2 skanning. JEg tror at hvis jordemoderen er det mindste i tvivl om kønnet vil hun ikke komme med et gæt... Men synes ofte andre folk siger som din svigermor... sådan sagde min egen far også selvom det var en 3-d/4-d skanning vi fik. hehe....
Der hvor jeg vil hen er at jeg tror du får en pige  og tillykke med det!

Anmeld

11. maj 2009

Sara.

banaman89 skriver:

okay mange tak ..

Men ved du så hvad en 3d skanning koster ? og har du hørt om man skulle få noget ud af det ??

Det er så fedt at få en sådan en skanning! Hvis jeg har pengene til det skal jeg helt klart have det igen når jeg engang blir gravid!! ikke kun for at se kønnet men også for at se barnet! Man ser jo barnet så tydeligt, alle ansigtstrækkene, fingrene osv osv....
Da jeg havde født Lærke kunne vi genkende hende.... hun lignede sig selv på videon! VILDT!!!
Så kan kun anbefale det!!!!!!!!!!

Anmeld

11. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
banaman89 skriver:

okay mange tak ..

Hun har godt nok mange holdninger, din svigermor

Anmeld

11. maj 2009

Pia.

banaman89 skriver:

okay mange tak ..

en 3d scanning er helt sikker, og en kæmpe oplevelse... jeg ville ikke stole på en alm. scanning... der er stor chance for at de ser forkert på en alm. scanning... det er dyrt at få en 3d/4d scanning, men pengene vær hvis du spørg mig... super oplevelse og jeg ville med sikkerhed gøre det igen, hvis jeg skulle have en nr. 4 ....

du må gerne se lidt af mine billeder fra min søns 3d/4d scanning

Du kan se resten her: http://www.mimamik.dk/3Dscanning.htm

Knus Pia.

Anmeld

11. maj 2009

Nanna1985

Du skal ikk lytte til din svigermor..  Hun aner åbenbart ikke hvad hun snakker om   Man kan jo aldrig 100% regne med en scanning, men det er sjælden de tager fejl   En 3D scanning er ALLE PENGENE VÆRD  Det er den SKØNNESTE oplevelse.. Det er så FANTASTISK

Anmeld

11. maj 2009

banaman89

Mange tak  

Jeg synes det er ligemeget hva man fortæller sin svigermor så er hendes svar altid så negative ,, mange gange kommer jeg til at tænke på om hun bare er så negativ fordi hun er sygeplejelske eller bare vil have hendes søn og mig går fra hinanden  Det der nok går mig mest på at min forlovet kun hører efter hende for hun kan jo aldrig have fejl nogensinde ..

Jeg vil vildt gerne have lavet sådan en 3-d skanning ,, for jeg har kun hørt positive ting om det udover det min svigerfamilie siger ..

Anmeld

11. maj 2009

Tina2

Kan kun sige at en 3D scanning er alle pengene værd:-)))) Så det synes jeg bestemt du sku. Jeg gav 1200 kr i Aalborg....

Er sjovt at se billederne idag, for kan helt klart genkende min søn på billederne og han viste MEGET tydeligt og uden tvivl  at han var en dreng:-) Se vedhæftede billede.... Er i uge 26 på billedet....

Så din svigermor har ikke ret.... Det er IKKE spild af penge:-) DET ER FANTASTISK!!!!!! :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.