Skrammer, buler og blå mærker - En ny epoke er i sandhed begyndt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2009

Tynen

Tak for jeres indlæg

Må tilstå at jeg blev en smule ked af at min datter blev stemplet som hjerneskadet af en fagperson, på baggrund af små udpluk fra en klumme.
Karoline har ret, denne klumme (Som forresten ikke er det samme som en informerende/oplysende artikel) er ment i sjov.

Rart at der i det mindste er nogen der kan nikke genkendende til småbørnsforældres måske daglige udfordringer - Og endnu mere rart at de gider stå frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Tak for jeres indlæg

Må tilstå at jeg blev en smule ked af at min datter blev stemplet som hjerneskadet af en fagperson, på baggrund af små udpluk fra en klumme.
Karoline har ret, denne klumme (Som forresten ikke er det samme som en informerende/oplysende artikel) er ment i sjov.

Rart at der i det mindste er nogen der kan nikke genkendende til småbørnsforældres måske daglige udfordringer - Og endnu mere rart at de gider stå frem

Op med humøret, Stella er da ikke hjerneskadet
(altså ikke mere end den hun har arvet fra sin mutti)

Anmeld

13. maj 2009

Challe13

Tynen skriver:

Tak for jeres indlæg

OKAY for det første har jeg ikke brugt ordet (hjerneskadet) for det andet tænkes der KOORDINATION af krop/hjerne.
OG jeg ville aldrig aldrig aldrig nogensinde dømme et barn hverken det ene eller det andet ved at læse om det, men ja jeg undrede mig...

fint nok for mig at børn falder, slår sig m.m. men som jeg læste ordene tænkte jeg at det ikke ligner det billede jeg har af børn på den alder.. sorry

( kender ikke skribentens måde at skrive på, og kan  derfor ikke læse"tonen" det skulle læses i.. måske min fejl... )

men beklager da virkelig meget hvis man ikke må komme med sine tanker medmindre de er lyserøde og rosende.
fortsat god dag

Anmeld

13. maj 2009

Rasmine

OKAY for det første har jeg ikke brugt ordet (hjerneskadet) for det andet tænkes der KOORDINATION af krop/hjerne.
OG jeg ville aldrig aldrig aldrig nogensinde dømme et barn hverken det ene eller det andet ved at læse om det, men ja jeg undrede mig...

fint nok for mig at børn falder, slår sig m.m. men som jeg læste ordene tænkte jeg at det ikke ligner det billede jeg har af børn på den alder.. sorry

( kender ikke skribentens måde at skrive på, og kan  derfor ikke læse"tonen" det skulle læses i.. måske min fejl... )

men beklager da virkelig meget hvis man ikke må komme med sine tanker medmindre de er lyserøde og rosende.
fortsat god dag

OKAY nu bliver jeg mega nysgerrig.
Hvad er det så for et billede du har af børn som bliver 2?
At de er små motoriske genier?
Jeg mener da alle kan sige hvad de vil, ordvalget kunne måske bare have været en smule anderledes?

Hvad var det nu du var blevet fagligt miljø skadet af?

Anmeld

13. maj 2009

Louise mortil4

linemus skriver:

Vil give dig ret i, at du nok er fagligt miljøskadet - kan dog kun gætte på, hvad du arbejder med.

Jeg har selv TO børn på samme alder som Stella og kan simpelthen nikke genkendende til samtlige punkter i klummen. For mig er det tegn på et nysgerrigt, modigt barn, der udfordrer verden og ikke vil lade mor el. far bestemme, hvilke nye akrobatnumre, der skal øves i dag.

Synes det er lidt hårdt svaret af dig.

- Line

helt som Line skriver, så den låner jeg også lige.

Knus Louise også med 2 stk bule/skarmme unger, smukt er det ikke, men undgåes kan det nok heller ikke helt.

Anmeld

13. maj 2009

Millebasse

Jeg har også en unge, der ELSKER at udfordre alt muligt om det så er at kravle i bare ben på fliserne eller kravle op på noget det kommer ikk så nøje! Så længe han er nysgerrig og udfordrene, mener jeg at det er tegn på et sundt barn

Anmeld

13. maj 2009

Mikkelmusen

Jeg må sige at jeg også har en Stella-kopi rendende rundt herhjemme.

Jeg ser det nu også mere som et tegn på sundhed at en barn er nysgerrig og prøver ting af. Hvis nu et barn sidder helt stille og leger eller lign. hele tiden, aldrig løber rundt osv, ville jeg nok blive mere nervøs.

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

super godt skrevet så ved jeg hvad jeg har i vente 

stort knus

Anmeld

14. maj 2009

Kaufie

Hmm... Nu jeg tænker over det, så har jeg også 1 stk. motorik-umulig unge til tider, og han er på samme alder.
Vi giver ham ofte cykelhjelm på, for at han ikke skal slå hovedet.

Hvorfor er de de vender den cykelhjelm omvendt??? William gør det samme...

Tynen: rigtig godt skrevet - og Stella lyder som et helt normalt omend temmelig dristigt barn!! Og hvorfor skulle hun ikke være modig??? - hun stoler da 112% på at hendes forældre er der til at passe på hende - DET er da et sundhedstegn!!

Anmeld

14. maj 2009

Rasmine

Kaufie skriver:

Hvorfor er de de vender den cykelhjelm omvendt??? William gør det samme...

Dunno???

Men idag knaldede han så lige hovedet ind i væggen, med et brag.
Da han var blevet trøstet gik han sgu ud i gangen og pegede op på cykelhjelmen, som så skulle på.
Jeg satte den jo RIGTIGT på, men det var ikke godt nok, den skulle på omvendt jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.