Tynen skriver:
Tak for jeres indlæg 
Må tilstå at jeg blev en smule ked af at min datter blev stemplet som hjerneskadet af en fagperson, på baggrund af små udpluk fra en klumme.
Karoline har ret, denne klumme (Som forresten ikke er det samme som en informerende/oplysende artikel) er ment i sjov.
Rart at der i det mindste er nogen der kan nikke genkendende til småbørnsforældres måske daglige udfordringer - Og endnu mere rart at de gider stå frem 
OKAY for det første har jeg ikke brugt ordet (hjerneskadet) for det andet tænkes der KOORDINATION af krop/hjerne.
OG jeg ville aldrig aldrig aldrig nogensinde dømme et barn hverken det ene eller det andet ved at læse om det, men ja jeg undrede mig...
fint nok for mig at børn falder, slår sig m.m. men som jeg læste ordene tænkte jeg at det ikke ligner det billede jeg har af børn på den alder.. sorry
( kender ikke skribentens måde at skrive på, og kan derfor ikke læse"tonen" det skulle læses i.. måske min fejl... )
men beklager da virkelig meget hvis man ikke må komme med sine tanker medmindre de er lyserøde og rosende.
fortsat god dag
Anmeld