Tror sq det er pige år i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

LinLin

Camillos skriver:

Jeg ved det faktisk ikke .. men de fleste opdateringer på kønnet herinde er er kvinderne venter sig en pige hehe .. så tror da det pigeår .. men ved det ikke.. 

ok

Jeg troede bare der altid blev født flest drenge...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Sara_S

hvor pudsigt! jeg sagde præcis det samme til min mand imorges! 

Anmeld

1. august 2012

christina92

Camillos skriver:

Synes alle skal have piger i år ... havde ellers på fornemmelsen i hvertfald med dem jeg kender der blev født flest drenge.. men bliver da efterhånden i tvivl.. med alle de prinsesser der kommer herinde fra baby dk .... 

Kan kun give dig ret! Her ude i vores lokal område er vi 5 der skal have piger på 4 måneder

Anmeld

2. august 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Synes alle skal have piger i år ... havde ellers på fornemmelsen i hvertfald med dem jeg kender der blev født flest drenge.. men bliver da efterhånden i tvivl.. med alle de prinsesser der kommer herinde fra baby dk .... 

Jeg tror du har ret synes også der er rigtig mange der venter sig piger.. Vi ventede jo også en lille prinsesse i år 

Anmeld

2. august 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

Sjovt nok synes jeg helt det modsatte :p Synes alle skal have en dreng i år, nok fordi jeg kender alle dem som er gravid og de skal have en dreng :-D

Anmeld

2. august 2012

VNB

Camillos skriver:

hehe sjovt at du nævner det  

Jeg synes nemlig at alle venter drenge!

7 i vores omgangskreds - inkl. mig selv venter drengebørn, og da jeg ventede Viktor for 2 år siden var vi 3 kusiner og 2 fætre som alle fik drengebørn + 2 veninder fik drenge + vi var 4 drenge i mødregruppen  

så jeg har faktisk gået rundt og tænkt på at der bare har været total drenge-boom de seneste par år. 

synes også rigtig mange her på baby.dk venter/ lige har født drenge  

så det er nok stadigvæk meget 50/50 i virkeligheden  selvom statestikken siger at der hvert år blir født ca 52 % drenge og 48 % piger 

Anmeld

2. august 2012

VNB

Ønskebarnet12 skriver:

Sjovt nok synes jeg helt det modsatte :p Synes alle skal have en dreng i år, nok fordi jeg kender alle dem som er gravid og de skal have en dreng :-D

hihi præcis! 

sådan har jeg nemlig også tænkt!  

synes bare ALLE (inkl. mig selv) venter drenge 

Anmeld

2. august 2012

Ønskebarnet12

VNB skriver:

hihi præcis! 

sådan har jeg nemlig også tænkt!  

synes bare ALLE (inkl. mig selv) venter drenge 

Tror bare når man selv venter et bestemt køn, så ser man også andre venter det:-P men sjovt nok kender jeg også en del som skal have dreng, kender faktisk ingen som er gravid og skal have en pige andet end jeg ser det her på baby.dk:-D

Anmeld

2. august 2012

crille

Syntes det er meget blandet og venter selv en dreng hvert øjeblik nu.. Laver lige en afstemning om hvad der ventes, så kan vi da få et lille billede  

Anmeld

2. august 2012

Camillos

VNB skriver:

hehe sjovt at du nævner det  

Jeg synes nemlig at alle venter drenge!

7 i vores omgangskreds - inkl. mig selv venter drengebørn, og da jeg ventede Viktor for 2 år siden var vi 3 kusiner og 2 fætre som alle fik drengebørn + 2 veninder fik drenge + vi var 4 drenge i mødregruppen  

så jeg har faktisk gået rundt og tænkt på at der bare har været total drenge-boom de seneste par år. 

synes også rigtig mange her på baby.dk venter/ lige har født drenge  

så det er nok stadigvæk meget 50/50 i virkeligheden  selvom statestikken siger at der hvert år blir født ca 52 % drenge og 48 % piger 

hehe Okay... ja  vi oplever det jo nok forskelligt der hvor vi kommer fra..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.