Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes alle skal have piger i år ... havde ellers på fornemmelsen i hvertfald med dem jeg kender der blev født flest drenge.. men bliver da efterhånden i tvivl.. med alle de prinsesser der kommer herinde fra baby dk ....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kender 5 der har fået drenge og 3 mere der skal have inden for den nærmeste fremtid, så lige i min omgangskreds er der helt klart dømt drengeår
Camillos skriver: Synes alle skal have piger i år ... havde ellers på fornemmelsen i hvertfald med dem jeg kender der blev født flest drenge.. men bliver da efterhånden i tvivl.. med alle de prinsesser der kommer herinde fra baby dk ....
Synes også der er kæmpe pige-boom i år, ligesom jeg synes der er meget baby-boom for tiden
Det er jo dejligt..
Jeg ventede også en pige sidste år så er spændt hvad vi venter os denne gang...
Timse skriver: Jeg kender 5 der har fået drenge og 3 mere der skal have inden for den nærmeste fremtid, så lige i min omgangskreds er der helt klart dømt drengeår
hehe nå Okay så .. synes bare der er mange der får piger herinde ..
BabyWish2012 <3 skriver: Synes også der er kæmpe pige-boom i år, ligesom jeg synes der er meget baby-boom for tiden Det er jo dejligt.. Jeg ventede også en pige sidste år så er spændt hvad vi venter os denne gang...
det kan jeg godt forstå det bliver spændende
Camillos skriver: det kan jeg godt forstå det bliver spændende
Ja det gør det nemlig.. Nu har jeg endelig rundet uge 11 (10+) så det er skønt.
Kan huske sidste år og forrige år, var der rigtig mange af mine veninder som fik piger, kun 1 af dem har fået en dreng, så endda de sidste par år har der været pige-boom i min "kreds"
BabyWish2012 <3 skriver: Ja det gør det nemlig.. Nu har jeg endelig rundet uge 11 (10+) så det er skønt. Kan huske sidste år og forrige år, var der rigtig mange af mine veninder som fik piger, kun 1 af dem har fået en dreng, så endda de sidste par år har der været pige-boom i min "kreds"
Okay ja det er jo så vidt forskelligt i min kreds er der kun født 1 pige og 4 drenge de sidste 3 år .. så
DAs mor skriver: Hvor kan man se sådan noget henne? Det kunne da være sjovt at se hvad tidligere år har været....
Hvor kan man se sådan noget henne? Det kunne da være sjovt at se hvad tidligere år har været....
Jeg ved det faktisk ikke .. men de fleste opdateringer på kønnet herinde er er kvinderne venter sig en pige hehe .. så tror da det pigeår .. men ved det ikke..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128