Tror sq det er pige år i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Camillos

Synes alle skal have piger i år ... havde ellers på fornemmelsen i hvertfald med dem jeg kender der blev født flest drenge.. men bliver da efterhånden i tvivl.. med alle de prinsesser der kommer herinde fra baby dk .... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Timse

Jeg kender 5 der har fået drenge og 3 mere der skal have inden for den nærmeste fremtid, så lige i min omgangskreds er der helt klart dømt drengeår

Anmeld

1. august 2012

M&N

Camillos skriver:

Synes alle skal have piger i år ... havde ellers på fornemmelsen i hvertfald med dem jeg kender der blev født flest drenge.. men bliver da efterhånden i tvivl.. med alle de prinsesser der kommer herinde fra baby dk .... 

Synes også der er kæmpe pige-boom i år, ligesom jeg synes der er meget baby-boom for tiden 

Det er jo dejligt..

Jeg ventede også en pige sidste år så er spændt hvad vi venter os denne gang... 

Anmeld

1. august 2012

Camillos

Timse skriver:

Jeg kender 5 der har fået drenge og 3 mere der skal have inden for den nærmeste fremtid, så lige i min omgangskreds er der helt klart dømt drengeår

hehe nå Okay så .. synes bare der er mange der får piger herinde ..

Anmeld

1. august 2012

Camillos

BabyWish2012 <3 skriver:

Synes også der er kæmpe pige-boom i år, ligesom jeg synes der er meget baby-boom for tiden 

Det er jo dejligt..

Jeg ventede også en pige sidste år så er spændt hvad vi venter os denne gang... 

det kan jeg godt forstå det bliver spændende

Anmeld

1. august 2012

Kløver

Jeg synes også det var drengeår sidste år, fik selv en dreng. I år fik jeg selv en pige men går i mødregruppe med 3 piger der alle har drenge, selv hende som hoppede fra, havde fået en dreng

Anmeld

1. august 2012

M&N

Camillos skriver:

det kan jeg godt forstå det bliver spændende

Ja det gør det nemlig.. Nu har jeg endelig rundet uge 11 (10+) så det er skønt.

Kan huske sidste år og forrige år, var der rigtig mange af mine veninder som fik piger, kun 1 af dem har fået en dreng, så endda de sidste par år har der været pige-boom i min "kreds" 

Anmeld

1. august 2012

Camillos

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja det gør det nemlig.. Nu har jeg endelig rundet uge 11 (10+) så det er skønt.

Kan huske sidste år og forrige år, var der rigtig mange af mine veninder som fik piger, kun 1 af dem har fået en dreng, så endda de sidste par år har der været pige-boom i min "kreds" 

Okay ja det er jo så vidt forskelligt i min kreds er der kun født 1 pige og 4 drenge de sidste 3 år .. så  

Anmeld

1. august 2012

LinLin

Hvor kan man se sådan noget henne? Det kunne da være sjovt at se hvad tidligere år har været....

Anmeld

1. august 2012

Camillos

DAs mor skriver:

Hvor kan man se sådan noget henne? Det kunne da være sjovt at se hvad tidligere år har været....

Jeg ved det faktisk ikke .. men de fleste opdateringer på kønnet herinde er er kvinderne venter sig en pige hehe .. så tror da det pigeår .. men ved det ikke.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.