strækmærker hjælp !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

Malene84

Merii skriver:

jeg er 27+1 idag og har fået synlige strækmærker de er begyndt at komme fra uge 25. det er mest ud på siderne på maven og også under navlen og det ser forfærdeligt ud.

jeg er godt smurt med olie hverdag og forstår derfor ikke hvorfor det bliver værre fra dag til dag.. er så ked af at min krop ændrer sig  synes bare der sker for mange ting her på det sidste

Har i evt. gode råd?

og hvad med efter fødslen bliver det måske utydeligt eller?

Er ked af at sige det, men der er INTET at gøre  Jeg smurte selv HVER dag i alle 9 måneder - og det hjalp ingenting.

Min læge ude på Hvidovre hospital sagde at man kan smøre så meget man vil, men det kommer ikke til at hjælpe. Det er ikke bevist at selv de dyreste slags cremer kan hjælpe

Det ligger desværre i vores genetik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Holbæktrunten skriver:

Strækmærkerne kan du hverken forebygge eller forhindre - desværre...

MEN de bliver pænere med tiden, tilsidst bliver de helt lyse som gamle ar, og man kan næsten ikke se dem

hvor langt tid skal man vente på det

Anmeld

1. august 2012

AnonymMor

Merii skriver:

jeg er 27+1 idag og har fået synlige strækmærker de er begyndt at komme fra uge 25. det er mest ud på siderne på maven og også under navlen og det ser forfærdeligt ud.

jeg er godt smurt med olie hverdag og forstår derfor ikke hvorfor det bliver værre fra dag til dag.. er så ked af at min krop ændrer sig  synes bare der sker for mange ting her på det sidste

Har i evt. gode råd?

Du kan bruge bio Oil som mindsker synligheden af mærkerne jeg bruger det til mine og det har hjulpet på synligheden men det forsvinder aldrig helt desværre

Anmeld

1. august 2012

Emily2012<3

Merii skriver:

Har i evt. gode råd?

jeg hrar lige bestilt en omgang bio-oil ved skønne chalala85.. Fik også en masse da jeg var gravid.. Så håber jeg det hælper.. 

Anmeld

1. august 2012

Merii

1. august 2012

Muhmi

Merii skriver:

Har i evt. gode råd?

Du kan desværre ikke gøre noget som helst for at slippe for strækmærker, det eneste du kan bruge det der med at smøre maven ind, er for dit eget velvære, men det får ikke strækmærker til at blive mindre eller slet ikke at dukke op...

Mener det er genetisk om man får strækmærker.. Men er sikker på det ikke er noget du kan gøre noget for at undgå... Desværre...

Mine er næsten forsvundet, de er der stadig, men er ikke røde mere, det tager ca. et års tid før de er pæne, så længe man undgår solen efter man har født

Anmeld

1. august 2012

Mom2

Merii skriver:

Har i evt. gode råd?

Husk ikke at solbade, det gør stræmærkerne mere synlige.. Så undgå sol på maven, så skulle de gerne som folk har skrevet blive mindre synlige med tiden

Anmeld

1. august 2012

Merii

Muhmi skriver:

Du kan desværre ikke gøre noget som helst for at slippe for strækmærker, det eneste du kan bruge det der med at smøre maven ind, er for dit eget velvære, men det får ikke strækmærker til at blive mindre eller slet ikke at dukke op...

Mener det er genetisk om man får strækmærker.. Men er sikker på det ikke er noget du kan gøre noget for at undgå... Desværre...

Mine er næsten forsvundet, de er der stadig, men er ikke røde mere, det tager ca. et års tid før de er pæne, så længe man undgår solen efter man har født

Men dejligt at høre de forvinder lidt, det trøster lidt

Anmeld

1. august 2012

Frøken J.

Har i evt. gode råd?

Du kan smøre så meget du vil med olie, men du kan altså ikke forhindre dem. Prøv at fokusere på det positive, det de er symbol for. Bliver så ked af det, når folk reagere sådan - Jeg kan på den ene side godt forstå det, men på den anden side tænker jeg også, at man ikke kommer særlig langt med at slå sin egen krop oven i hovedet, for det bliver strækmærkerne ikke væk af. Du bærer et barn under dit hjerte - strækmærker hører for nogen med. De er smukke.
De bliver mindre tydeligere med tiden!

Anmeld

1. august 2012

Merii

Frøken J. skriver:

Du kan smøre så meget du vil med olie, men du kan altså ikke forhindre dem. Prøv at fokusere på det positive, det de er symbol for. Bliver så ked af det, når folk reagere sådan - Jeg kan på den ene side godt forstå det, men på den anden side tænker jeg også, at man ikke kommer særlig langt med at slå sin egen krop oven i hovedet, for det bliver strækmærkerne ikke væk af. Du bærer et barn under dit hjerte - strækmærker hører for nogen med. De er smukke.
De bliver mindre tydeligere med tiden!

Det bare lidt svært at følge med synes jeg, der sker jo en hel masse ting med kroppen som man ikke er vant til.. Jeg er også meget bevidst om at den lille kan blive påvirket af det og holder humøret oppe så meget som muligt men tror ikke man kan komme udenom at være ked af det især når det er 1. graviditet og alt er fremmed for en.

Men tak for dit svar. det er jo det værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.