svagt positiv måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

Muzzen

prøv igen i morgen ) eller smut forbi lægen det er jo gratis )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Krisuer

Kan godt ane den, min så lige sådan ud da jeg testede positiv med Lukas   Finger for at der er en lille spire gemt i din mave 

Anmeld

1. august 2012

KarinaA

- for at den er mere tydelig om et par dage, or som den ser ud der, ville jeg forholde mig til den som negativ.. kan godt se en streg, men den er MEGET svag.. så spørgsmålet er mere om det ikke mere er en skyggestreg :/ 

Anmeld

1. august 2012

Rockertand

Muzzen skriver:

prøv igen i morgen ) eller smut forbi lægen det er jo gratis )

.....lige bortset fra at det er spild af syge menneskers lægetid og mine skattepenge!

Anmeld

1. august 2012

Frk.S

Jeg kan godt se stregen - tror p den er der. 

Prøv i morgen tidlig... og husk update!!

Anmeld

1. august 2012

A.n.onym.

Rockertand skriver:

.....lige bortset fra at det er spild af syge menneskers lægetid og mine skattepenge!

Anmeld

1. august 2012

Muzzen

Øh at komme ind med en urin prøve for at give til hende som tager tlf. er da ikke at tage tiden for de syge - plus hvad er det lige man selv betaler sin skat til, hvis det ikke er for at få det bekræftet så man kan komme ind i systemmet hvis den viser positivt? (ja undskyld mig da). (nu render jeg ikke selv tit til læge - så ville da mene det ville være ok at gøre.). Men hver mand sin holdning.

Anmeld

1. august 2012

Rockertand

Muzzen skriver:

Øh at komme ind med en urin prøve for at give til hende som tager tlf. er da ikke at tage tiden for de syge - plus hvad er det lige man selv betaler sin skat til, hvis det ikke er for at få det bekræftet så man kan komme ind i systemmet hvis den viser positivt? (ja undskyld mig da). (nu render jeg ikke selv tit til læge - så ville da mene det ville være ok at gøre.). Men hver mand sin holdning.

Jeg forstår godt, at det umiddelbart kan se simpelt ud, men:

1. Hvis du ikke kan teste positivt på en urinbaseret graviditetstest derhjemme, så kan lægen heller ikke (dine måler sandsynligt fra 25 mIU, lægens fra 50 mIU).

2. At foretage en graviditetstest i et lægehus er et diagnoseværktøj (uanset hvem der foretager den), regningen for graviditetstesten og betaling for en konsultationstid sendes til skatteborgerne.

3. At testen er taget, på hvilket grundlag og konklusionen samt evt. konsekvens (eller mangel på samme) skal journalføres og godkendes af læge.

Håber, at det giver lidt større indsigt i, at der bruges rigtig mange unødvendige ressourcer, som kunne komme syge mennesker til gode - og undskyld til trådstarter for at bruge tråden til dette.

Anmeld

1. august 2012

tarkoflen

Rockertand skriver:

Jeg forstår godt, at det umiddelbart kan se simpelt ud, men:

1. Hvis du ikke kan teste positivt på en urinbaseret graviditetstest derhjemme, så kan lægen heller ikke (dine måler sandsynligt fra 25 mIU, lægens fra 50 mIU).

2. At foretage en graviditetstest i et lægehus er et diagnoseværktøj (uanset hvem der foretager den), regningen for graviditetstesten og betaling for en konsultationstid sendes til skatteborgerne.

3. At testen er taget, på hvilket grundlag og konklusionen samt evt. konsekvens (eller mangel på samme) skal journalføres og godkendes af læge.

Håber, at det giver lidt større indsigt i, at der bruges rigtig mange unødvendige ressourcer, som kunne komme syge mennesker til gode - og undskyld til trådstarter for at bruge tråden til dette.

Anmeld

2. august 2012

Chr.Kristiansen

En lille update... så har jeg test igen og den er negativ... men jeg stadig gået9 dage over tid og jeg har ondt i maven... om det er min mens der er ved at komme kan jeg ikke helt finde ud af... Prøver igen om et par dage hvis ikke mens. er kommet... tak før svar og støtte ... knus en trist Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.