svagt positiv måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.473 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Chr.Kristiansen

Kunne dette være en svagt positiv test? Jeg tør næsten ikke håbe, men alligevel tænker jeg at en streg er en streg... er gået 8 dage over tid og vi forsøger jo...testede omkring middag... kom gerne med jeres mening... knus Christina
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

L&V

Chr.Kristiansen skriver:

Kunne dette være en svagt positiv test? Jeg tør næsten ikke håbe, men alligevel tænker jeg at en streg er en streg... er gået 8 dage over tid og vi forsøger jo...testede omkring middag... kom gerne med jeres mening... knus Christina

Jeg må indrømme at jeg ik rigtig kan se stregen, måske billedet snyder men prøv med morgen urin i stedet for jer

Anmeld

1. august 2012

Smukkert

Hvis billedet er taget indefor 5 minutter, så vil jeg da sige ja. Kan godt se den :-) Men prøv om 2 dage eller morgenurin og se om stregen bliver tydeligere

Anmeld

1. august 2012

lisesp83

Jeg kan godt skimte nr 2 streg.

Prøv igen om et par dage

Anmeld

1. august 2012

FamilenStorm

Chr.Kristiansen skriver:

Uh synes den er svær... Først kunne jeg ikke se den, men hvis jeg virkelig vil, kan jeg måske godt ane en meget svag streg...

Kan den bestå trækarmen testen?

Anmeld

1. august 2012

Camilla30

Chr.Kristiansen skriver:

Hvis det var min egen test ville jeg forholde mig til den som negativ  for at den bliver mere tydelig de næste dage

Anmeld

1. august 2012

Lotus86

Jeg kan godt se en svag streg, og når du er gået over tid, så er den sikkert god nok, men vent en dag eller to, og så test igen, så burde den være noget tydeligere

Anmeld

1. august 2012

Chr.Kristiansen

Jeg prøver igen imorgen tidlig:-) hvad er trækarm testen?

Anmeld

1. august 2012

Flødebollen

Chr.Kristiansen skriver:

Jeg prøver igen imorgen tidlig:-) hvad er trækarm testen?

Hold testen i strakt arm og hvis du stadig kan se stregen har den bestået

Men.. Jeg kan godt se stregen krydser for dig

Anmeld

1. august 2012

KakaoDrik

Jeg kan se den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.