Dårlig mave og vægtab.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

piap

fik også at vide da jeg ventede mig, at jeg ikke skulle være nervøs selv om jeg brækkede mig 24-7 jeg tabte mig til at starte med men det lykkes mig at tage 4 kg på indtil jeg blev indlagt pga svangersabsforgifting, men det er jo en anden sag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Clisolka

Muhmi skriver:

Bliver simpelthen nød til at høre om der er/var andre end mig der har fået dårlig mave aka tynd afføring omkring uge 12?

Har det simpelthen så dårligt i mavsen og jeg tør næsten ikke slå en prut af fare for at (sorry) skide i bukserne

Og ja i morges sagde vægten at jeg på 2 mdr. har tabt 8 kilo dvs. 1 kilo om ugen ca.

Selvom jeg er overvægtig synes jeg da ikke rigtig at det kan være rigtigt.. Jeg kan simpelthen ikke holde noget i mig, jeg kaster op eller har ingen appetit.. Og nu tynd mave på andendagen... Tror i der er noget galt?

Jeg mindes ikke at jeg havde decideret dårlige mave af graviditeten - kun en masse luft i maven omkring der jeg fandt ud af, at jeg var gravid  Men det lyder ikke rart - måske du lige skal en tur forbi lægen 

Anmeld

1. august 2012

Muhmi

piap skriver:

fik også at vide da jeg ventede mig, at jeg ikke skulle være nervøs selv om jeg brækkede mig 24-7 jeg tabte mig til at starte med men det lykkes mig at tage 4 kg på indtil jeg blev indlagt pga svangersabsforgifting, men det er jo en anden sag

Jamen det er også det jeg hører, men det er jo ulideligt at leve i lige for tiden

Anmeld

1. august 2012

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Jeg mindes ikke at jeg havde decideret dårlige mave af graviditeten - kun en masse luft i maven omkring der jeg fandt ud af, at jeg var gravid  Men det lyder ikke rart - måske du lige skal en tur forbi lægen 

Skal have lavet vandrejournal på fredag, så der spørger jeg ind til det

Anmeld

1. august 2012

piap

Muhmi skriver:

Jamen det er også det jeg hører, men det er jo ulideligt at leve i lige for tiden

ja også når man er vand til at leve at noeget mere mad.. det er som om man lige som mangler noget  

Anmeld

1. august 2012

Muhmi

piap skriver:

ja også når man er vand til at leve at noeget mere mad.. det er som om man lige som mangler noget  

Præcis, er konstant sulten men når jeg putter noget i munden er det ligesom om det vokser inde i munden på mig og bliver mega kvalm... Og hvis jeg endelig kan få noget ned, går der ca. tyve minutter så kommer det op igen

Anmeld

1. august 2012

Clisolka

Muhmi skriver:

Skal have lavet vandrejournal på fredag, så der spørger jeg ind til det

God idé 

Anmeld

1. august 2012

Muhmi

Babymor2010 skriver:

God idé 

Anmeld

1. august 2012

piap

Muhmi skriver:

Præcis, er konstant sulten men når jeg putter noget i munden er det ligesom om det vokser inde i munden på mig og bliver mega kvalm... Og hvis jeg endelig kan få noget ned, går der ca. tyve minutter så kommer det op igen

åhhhhhhhhh  hvor jeg føler med dig sådan havde jeg det i 7 måneder til min datter kom til verden jeg blev sygemeldt fra mit arbejde pga kvalme/opkast

Anmeld

1. august 2012

Maise86

Muhmi skriver:

Bliver simpelthen nød til at høre om der er/var andre end mig der har fået dårlig mave aka tynd afføring omkring uge 12?

Har det simpelthen så dårligt i mavsen og jeg tør næsten ikke slå en prut af fare for at (sorry) skide i bukserne

Og ja i morges sagde vægten at jeg på 2 mdr. har tabt 8 kilo dvs. 1 kilo om ugen ca.

Selvom jeg er overvægtig synes jeg da ikke rigtig at det kan være rigtigt.. Jeg kan simpelthen ikke holde noget i mig, jeg kaster op eller har ingen appetit.. Og nu tynd mave på andendagen... Tror i der er noget galt?

Jeg var rigtig syg i starten med min søn. Blev indlagt i uge 9 da jeg var dehydreret og havde tabt mig 7 kilo på lidt over en uge.

Så længe du får væske og kan holde bare lidt indenbors tror jeg du er okay.

Det eneste de gør - medmindre det er ekstremt, er at sikre du får væske.

Fordi jeg ingenting kunne holde i mig, fik jeg medicin der normált bliver brugt til kemopatienter for at holde kvalme nede.

Jeg håber du snart får det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.