Dårlig mave og vægtab.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Muhmi

Bliver simpelthen nød til at høre om der er/var andre end mig der har fået dårlig mave aka tynd afføring omkring uge 12?

Har det simpelthen så dårligt i mavsen og jeg tør næsten ikke slå en prut af fare for at (sorry) skide i bukserne

Og ja i morges sagde vægten at jeg på 2 mdr. har tabt 8 kilo dvs. 1 kilo om ugen ca.

Selvom jeg er overvægtig synes jeg da ikke rigtig at det kan være rigtigt.. Jeg kan simpelthen ikke holde noget i mig, jeg kaster op eller har ingen appetit.. Og nu tynd mave på andendagen... Tror i der er noget galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Muhmi

Er der virkelig ingen der kan hjælpe?

Hvis i synes det er pinligt, så må i gerne svare i en pb... Synes bare det her emne var "misbrug" af ano-knappen da det jo er noget vi alle gør...

Anmeld

1. august 2012

Mille83

Jeg kan godt svare, havde ikke dårlig mave. 

Men hvor overvægtig er du? For det er vist meget normalt at hvis man har højt BMI at man taber sig lidt i starten.

Dog er 8 kg ret meget - hvis du er meget nervøs syntes jeg du skal kontakte din egen læge 

Anmeld

1. august 2012

Laulund87

Tror også lige jeg ville ringe til læge

Men det lyder dælme ikke sjovt Jeg tabte mig 5 kg i starten af graviditeten, men jeg vejede så også kun 52 kg så det gik ikke. Om du har tabt for meget ved jeg ikke, men det skal nok ikke lige fortsætte selvfølgelig.

God bedring

Anmeld

1. august 2012

KakaoDrik

Hvor overvægtig er du? Min veninde var slemt overvægtig og hun tabte sig næsten 10 kg i hendes graviditet. Babyen var perfekt da den kom til verden

Anmeld

1. august 2012

Muhmi

Mille83 skriver:

Jeg kan godt svare, havde ikke dårlig mave. 

Men hvor overvægtig er du? For det er vist meget normalt at hvis man har højt BMI at man taber sig lidt i starten.

Dog er 8 kg ret meget - hvis du er meget nervøs syntes jeg du skal kontakte din egen læge 

Jeg vejede 118,7 kilo i starten og nu vejer jeg 110,8

Jeg ved godt at jeg godt kan tåle at tabe mig, men er bare bekymret for om babyen kun får mit fedt istedet for sunde ting som jeg jo ellers burde kunne holde i mig... Lever næsten af mælk og vand... Lidt frugt lidt grønt... Men det er sådan set det..

Anmeld

1. august 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Tror også lige jeg ville ringe til læge

Men det lyder dælme ikke sjovt Jeg tabte mig 5 kg i starten af graviditeten, men jeg vejede så også kun 52 kg så det gik ikke. Om du har tabt for meget ved jeg ikke, men det skal nok ikke lige fortsætte selvfølgelig.

God bedring

Tak skal du have..

Ved nemlig heller ikke om det er for meget, skal have lavet vandrejournal på fredag så tænker at jeg spørger dem der, men ville lige høre om der var andre der havde det sådan og om der var nogle der vidste om det var for meget

Anmeld

1. august 2012

Muhmi

KakaoDrik skriver:

Hvor overvægtig er du? Min veninde var slemt overvægtig og hun tabte sig næsten 10 kg i hendes graviditet. Babyen var perfekt da den kom til verden

Vejer 110,8 kilo nu, så jeg er meget overvægtig... Desværre...

Tabte 5 kilo i hele min graviditet med Silas og han var også rigtig fin, men han kunne nu godt have været større synes jeg

Anmeld

1. august 2012

KakaoDrik

Så gør det ikke noget du taber dig Din baby skal nok få det den har brug for Går det bedre med kvalmen?

Anmeld

1. august 2012

Kay

jeg tabte også ca 8 kg. i sarten... det vente okring uge 13+-15+

jeg fik af vide der ik var noget at være nervøs for når man har lidt på sidebenene... hvilket jeg også har baby skal nok tage hvad den skal bruge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.