værelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

mullesmith2

Mine tvillingedrenge på 2år (om en måned) deler værelse, men de vil helst lege alle andre steder, det går fint med at de sover i hver deres seng ved siden af hinanden, de gejler da nogen gange hinanden op, men det er kun i sjov og pjat. De vækker ikke hinanden. ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

TaAsJu

Jeg har heller ikke tvillinger men 3 dejlige piger.. Den lille på snart 9 md sover inde ved os og har ikke sit eget vær. Da vi ikke har plads men de to store har hver deres værelse.. Vi har boet på Grønland i 2 år og der oppe startede pigerne også ud i hver deres værelse, indtil en sommer vi havde gæster og den store var den gang 4 og den mellemste var lige knap to.. Skulle dele værelse for vores gæster sov på den stores værelse.. De ville sku ikke skilles igen de havde sådan hygget sig de 14 dage så den store fik vores soveværelse som lå i forbindelse med den mellemeste værelse.. Og sådan boede de indtil vi flyttede til Danmark igen.. og selv nu kommer den store og spørg om de ikke må sove sammen.. Så i mine øjne kan børn godt dele værelser.. Held og lykke

Anmeld

25. oktober 2012

Moar2011

Rebecca55 skriver:

Nu er vores ikke så gamle endnu (18 mdr.)... Lige nu sover alle 3 i samme værelse og har et fælles legeværelse, men bruger dog mest tid i stuen.

Vi tænker at på et tidspunkt vil Isabell nok gerne have sit eget værelse og så kan drengene dele. Men vi tager det lidt hen af vejen og ser hvordan behovet udvikler sig.

Lige et side spring - skal vi ikke snart se de 3 vidunder )

Anmeld

25. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. imellem vores dreng og pige og de er nu 5 år og 3 år og 7 mdr. De deler værelse og har altid gjort det. De elsker, at sove sammen.

Der er nogen gange jeg gerne ville have, at vi havde et ekstra værelse, hvis en af dem har en legekammerat med hjemme. Men det løser sig nu altid alligevel.

Anmeld

25. oktober 2012

Annette A

Nu har vi ikke  tvillinger, men venter vores 3 barn om 2 mdr. Vores ældste er 9 år og har sit eget værelse og det synes vi han skal fortsætte med. De to yngste vil, hvis vi kommer til at bo i en 4-værelses komme til at dele værelse, men pt bor vi i en 3-værelses og derfor kommer vi til at dele soveværelse med de to små et stykke tid frem.

Generelt har vi bemærket at den store kun bruger sit værelse når han har besøg, til at sove i og til opbevaring af hans ting, så kan slet ikke se, at der er en grund til at børn nødvendigvis skal have sit eget værelse. Det er kun fordi han er så meget ældre, at man ikke kan byde ham at bo sammen med mindre børn.

Mine fætre delte værelse hele deres barndom og ungdom til de flyttede hjemmefra og kender mange der aldrig har kendt til at have et værelse for sig selv. Men det handler jo om hvad man selv foretrækker og hvilken boligstandard man har råd til. Børnene indretter sig jo efter omstændighederne kan man sige og der er jo ikke en rigtig eller forkert løsning.

Anmeld

25. oktober 2012

Rebecca55

Storms-Mor skriver:

Lige et side spring - skal vi ikke snart se de 3 vidunder )

Det er ikke så længe siden jeg lagde en tråd ind med nye billeder...

Anmeld

25. oktober 2012

Moar2011

Rebecca55 skriver:

Det er ikke så længe siden jeg lagde en tråd ind med nye billeder...

kigger lige

Anmeld

25. oktober 2012

Rebecca55

hmm.... den første tanke var at vi ikke har tre børneværelser, men både min mor og far er vokset op i hjem, hvor de har måtte dele værelse med en søster / bror, så det tager de heller ikke skade af.

Synes generelt at børn i dag er meget forkælet og skal helst have deres eget værelse inden de er født. Victoria bruger ikke hendes værelse ( det er heller ikke " et rigtigt" værelse, da vi ikke har indrettet det), hun nyder at lege i stuen og køkkenet. Men når de to små kommer, indretter vi hendes værelse, så hun har et sted der er "hendes" og hvor vi kan trække ind med hende og hygge alene.

Det optimale er på sigt at de har hver deres, når de bliver teenagere, men det må vi finde ud af til den tid. Indtil videre deler de værelse.

Hvilke løsninger har i andre til jeres børn, mht værelser?

Ja gør det...

Anmeld

25. oktober 2012

signe.

kbh-tøs skriver:

hmm.... den første tanke var at vi ikke har tre børneværelser, men både min mor og far er vokset op i hjem, hvor de har måtte dele værelse med en søster / bror, så det tager de heller ikke skade af.

Synes generelt at børn i dag er meget forkælet og skal helst have deres eget værelse inden de er født. Victoria bruger ikke hendes værelse ( det er heller ikke " et rigtigt" værelse, da vi ikke har indrettet det), hun nyder at lege i stuen og køkkenet. Men når de to små kommer, indretter vi hendes værelse, så hun har et sted der er "hendes" og hvor vi kan trække ind med hende og hygge alene.

Det optimale er på sigt at de har hver deres, når de bliver teenagere, men det må vi finde ud af til den tid. Indtil videre deler de værelse.

Hvilke løsninger har i andre til jeres børn, mht værelser?

Vores deler værelse og det kommer de til, måske 4 år endnu, de er hhv. 2,5 og 14 måneder.. De kan først få hver deres når vi får renoveret vores landbrug.. De bruger deres værelse til at lege på, det foregår mest i stuen, og så sover de selvf. derinde

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

der er to år imellem min brpr og jeg... da vi var små delte vi værelse... og da mine forældre så byggede om så der var et værelse til hver.... der sov vi stadig nogle gange hos hinanden... vi elskede det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.