Føler jeg bliver sinsyg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Hjerterum

jeg testede her til morgen med sådan en clearblue og den var negativ, så derfor tænker jeg også bare nu som i også siger at jeg skal lægge det fra mig mig og så sker det når de sker. Vi har slet ikke travlt. Og jeg bruger heller ikke ægløsningstest, synes ikke jeg er kommet dertil endnu. Men vil nyde ferien og prøve at komme lidt væk fra de tanker med pb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

MorDk

MariaKyedDK skriver:

Hmm 2 måneder, jeg tror virkelig du skal tvinge dig selv til at slippe tankerne, Vi har prøvet i 3 ½ år nu, Og DET er frustrende , så tænk hvis der går lige så lang tid for jer, som med os, og måske endda længere, så er det altså tidligt at have det sådan nu...

men for jer at det snart sker alligevel

Enig! Prøv at komme på andre tanker selvom det er super hårdt!

Jeg prøvede med min eks.mand i 6 år uden held...

Håber snart det lykkedes for jer...

Anmeld

2. august 2012

Hjerterum

Rinepigen skriver:

Hejsa

Jeg kender det godt. jeg tænkte også tit på det, men da jeg holdte op blev jeg endelig gravid efter 1,5 års prøven  Desværre blev vi nød til at afbryde graviditeten i uge 22 pga en hjertefejl hos fosteret

Og nu 6 uger efter "aborten" prøver vi selvfølgelig igen som sådan... Jeg har fuldstændig tabt gejsten og tænker egentligt ikke så meget over en ny graviditet  selvfølgelig vil vi da hellere end gerne blive gravide igen, men det fyldeer faktisk ikke nær så meget i hovedet ligenu som jeg troede det ville gøre  nææ vi tager det stille og roligt og så kommer det vel når det kommer

Men mit bedste råd ville nok være, prøv så vidt muligt at tænke i andre baner selvom det er svært, men man bliver simpelthen kuller af alt den babytænken hehe og så evt lade værd med at teste med ÆL osv da det kan stresse kroppen og sexlivet en hel del, så hellere bare gøre det når man har lyst

Held og lykke til dig og håber i snart for 2 streger

Hvor er jeg ked af at hører i har været det igennem, det er da bestemt hårdt og det er ikke noget man lige komme vidre i .  En masse får du altså lige af mig.

Og jeg vil prøve at tænke på noget andet nu, g testen var negativ. Så det skulle bare ikke være nu og det kommer jo nok på et tidspunkt, det jeg alligevel sikker på <3

Hvor er jeg ked af at hører det, det ikke retfærdigt når sådan noget sker .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.