Tynen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

linemus

Vi er nu i besiddelse af TO stk. gule mobiltelefoner...  

Jeg må hellere sende den til dig, for vi kommer nok ikke lige forbi her i den nærmeste fremtid. Hvor har I forresten købt den henne? Vi har nemlig fundet den engang, så tænkte vel nærmest, det var den eneste i hele verden...

PS. Jeg vil sige, at jeg synes, du har en ganske nydeligt og pænt hjem. Især efter de værste forestillinger i mit hovedet efter dine beskrivelser Så hold lige op med det der, ik' 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Tynen

Det er altså fuldstændig ligemeget!
Stella har 4 andre mobiler hun kan bruge istedet - Den er forresten nede fra Bruwsen

Åha.. Ja, det er sgu så latterligt at jeg går så meget op i det..
Men det er nok fordi jeg ligger hele dagen og tænker over hvor fedt det KUNNE være hvis vi nu bare købte/lavede....

Håber at øjet er ok?
Nu skulle det helst ikke være sådan at folk tror at man nu ikke kan mødes med nogen fra nettet uden at få blå mærker og skader

Anmeld

11. maj 2009

linemus

Haha, ja det er så både Nanna og mig, der kom hjem med et blåt øje, for hun havde lige et sammenstød med et legehus-vindues-hjørne. Det ser jo ikke for godt ud for dig

Er du sikker med mobilen?? For så siger vi mange tak - også for at slippe for fremtidige slåskampe 

Jeg kender godt det med at forestille sig, hvor godt det hele kunne blive, hvis man nu liiige.... Jeg kan gå helt amok over det og blive arrig, men det må jo komme efterhånden lige så stille (ganske langsomt...).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.