Nakkefold (incl køn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

MorDk

Louise17 skriver:

Ja det er så. Kæresten er så lykkelig, han troede ikke han kunne lave en dreng *GG* 

Så efter mandag kan der rigtig shoppes. Tror jeg har alt inden uge 20 

Det er så hyggeligt at købe ting og sager. I min første graviditet var alt klar efter uge 32 først. Begyndte først at købe ting og sager efter uge 20.

Denne gang begyndte jeg senere .... omkring ige 25-28 tror jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Helloo

BabyWish2012 <3 skriver:

Ihhh hvor dejligt for jer... Sikke et held at de kunne se kønnet til jeres NF scanning så må vi håbe det holder stik.. 

Skal til Nf d. 17 aug hvor jeg er 12+4 men tvivler på man kan se kønnet allerede der, men glæder mig det gør jeg hvertfald.. 

Heeh håber jeg godt nok også!

Held og lykke, og det fantastisk

Anmeld

31. juli 2012

Helloo

MorDk skriver:

Det er så hyggeligt at købe ting og sager. I min første graviditet var alt klar efter uge 32 først. Begyndte først at købe ting og sager efter uge 20.

Denne gang begyndte jeg senere .... omkring ige 25-28 tror jeg...

Jeg kan slet ikke styre mig. Vi har valgt barnevogn, og fået lagt den til side, også skal vi ud og købe det mest praktiske her Tirsdag, 

Anmeld

31. juli 2012

twinny

stort tillykke.

Jeg fik afvide til NF, at hun mente det var drenge og det var det.

Anmeld

31. juli 2012

Helloo

twinny skriver:

stort tillykke.

Jeg fik afvide til NF, at hun mente det var drenge og det var det.

Wuhuaaa 

Anmeld

31. juli 2012

dukke

Stort tillykke

Jeg fik afvide til NF at jeg skulle ha en pige men det var en dreng Altså da jeg ventede min søn den her gang ved vi ikke noget endnu skal først til NF d 17/8

Anmeld

1. august 2012

Jenie

Tillykke med nf viste et sundt barn jeg fik at vide til nf at begge køn på det tidspunkt har en tap men at der forskes i hældningen så man kan pige om det er en dreng eller pige. men håber da de er sikre når de tør sige det. held og lykke med scanningen mandag og husk og nyd din graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.