Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wuhuaa min baby har det så godt. Han er knap 8 cm, lav af det laveste risiko for downs. Årh han er perfekt, og tænk vi fik kønnet af vide. En lille dreng. Han suttede på tommeltot, så hoppede rundt.
Er blevet rykket en uge, så er 13+5 idag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med veloverstået NF TIl det med kønnet, så tror jeg altså ikke at de kan sige det med 100% sikkerhed..?
Louise17 skriver: Wuhuaa min baby har det så godt. Han er knap 8 cm, lav af det laveste risiko for downs. Årh han er perfekt, og tænk vi fik kønnet af vide. En lille dreng. Han suttede på tommeltot, så hoppede rundt. Er blevet rykket en uge, så er 13+5 idag
Tillykke med den vellykkede NF-scanning. Wow en dreng... det var tidligt I kunne få det af vide. Var de så sikre??? Tænker nemlig at bebserne på dette tidspunkt ligner utroligt meget hinanden!
Jeg ville ikke turde stole på det.... medmindre det var til en kønsscanning (privat) Men det er nok bare mig!
Vidunderligeunger skriver: Tillykke med veloverstået NF TIl det med kønnet, så tror jeg altså ikke at de kan sige det med 100% sikkerhed..?
Tjo, vi skal ned og få det bekræftet det på mandag. Men jeg er langtid fra i tvivl
Louise17 skriver: Tjo, vi skal ned og få det bekræftet det på mandag. Men jeg er langtid fra i tvivl
Smiler.... ih det er spændende *S* Det er SÅ dejligt at vide kønnet sys jeg!!! Held & Lykke....
De har de sidste par år kørt forsøg med at vurdere kønnet allerede til NF og de er faktisk ret gode til det
MorDk skriver: Smiler.... ih det er spændende *S* Det er SÅ dejligt at vide kønnet sys jeg!!! Held & Lykke....
Ja det er så. Kæresten er så lykkelig, han troede ikke han kunne lave en dreng *GG*
Så efter mandag kan der rigtig shoppes. Tror jeg har alt inden uge 20
Ja det er jo både godt og ondt at man kan få det af vide til alm NF sys jeg...
okay men tillykke hvert fald
Ihhh hvor dejligt for jer... Sikke et held at de kunne se kønnet til jeres NF scanning så må vi håbe det holder stik..
Skal til Nf d. 17 aug hvor jeg er 12+4 men tvivler på man kan se kønnet allerede der, men glæder mig det gør jeg hvertfald..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128