Nakkefold (incl køn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
16 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Helloo

Wuhuaa min baby har det så godt. Han er knap 8 cm, lav af det laveste risiko for downs. Årh han er perfekt, og tænk vi fik kønnet af vide. En lille dreng. Han suttede på tommeltot, så hoppede rundt.

Er blevet rykket en uge, så er 13+5 idag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Vidunderligeunger

Tillykke med veloverstået NF

TIl det med kønnet, så tror jeg altså ikke at de kan sige det med 100% sikkerhed..? 

Anmeld

31. juli 2012

MorDk

Louise17 skriver:

Wuhuaa min baby har det så godt. Han er knap 8 cm, lav af det laveste risiko for downs. Årh han er perfekt, og tænk vi fik kønnet af vide. En lille dreng. Han suttede på tommeltot, så hoppede rundt.

Er blevet rykket en uge, så er 13+5 idag 

Tillykke med den vellykkede NF-scanning. Wow en dreng... det var tidligt I kunne få det af vide. Var de så sikre??? Tænker nemlig at bebserne på dette tidspunkt ligner utroligt meget hinanden!

Jeg ville ikke turde stole på det.... medmindre det var til en kønsscanning (privat) Men det er nok bare mig!

Anmeld

31. juli 2012

Helloo

Vidunderligeunger skriver:

Tillykke med veloverstået NF

TIl det med kønnet, så tror jeg altså ikke at de kan sige det med 100% sikkerhed..? 

Tjo, vi skal ned og få det bekræftet det på mandag. Men jeg er langtid fra i tvivl 

Anmeld

31. juli 2012

MorDk

Louise17 skriver:

Tjo, vi skal ned og få det bekræftet det på mandag. Men jeg er langtid fra i tvivl 

Smiler.... ih det er spændende *S* Det er SÅ dejligt at vide kønnet sys jeg!!! Held & Lykke....

Anmeld

31. juli 2012

Skouboe

De har de sidste par år kørt forsøg med at vurdere kønnet allerede til NF og de er faktisk ret gode til det

Anmeld

31. juli 2012

Helloo

MorDk skriver:

Smiler.... ih det er spændende *S* Det er SÅ dejligt at vide kønnet sys jeg!!! Held & Lykke....

Ja det er så. Kæresten er så lykkelig, han troede ikke han kunne lave en dreng *GG* 

Så efter mandag kan der rigtig shoppes. Tror jeg har alt inden uge 20 

Anmeld

31. juli 2012

MorDk

De har de sidste par år kørt forsøg med at vurdere kønnet allerede til NF og de er faktisk ret gode til det

Ja det er jo både godt og ondt at man kan få det af vide til alm NF sys jeg...

Anmeld

31. juli 2012

Vidunderligeunger

Louise17 skriver:

okay men tillykke hvert fald

Anmeld

31. juli 2012

M&N

Ihhh hvor dejligt for jer... Sikke et held at de kunne se kønnet til jeres NF scanning så må vi håbe det holder stik.. 

Skal til Nf d. 17 aug hvor jeg er 12+4 men tvivler på man kan se kønnet allerede der, men glæder mig det gør jeg hvertfald.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.