Ømme bryster?? Forvirret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Trille775

Hej alle 

Ja som overskriften lyder, har jeg ømmebryster, ikke sårn av av, men det spænder og man har rent ud sagt lyst til at flå dem af med sine bare næver Jeg har haft det et stykke tid nu, og var ved lægen for snart 3 ugers tid siden, da jeg skulle have taget test for livmoderhals kræft (skal man når man er 23). Jeg fortæller da min læge om om mine brystspændinger osv. Han foretager dette skrab, og vi snakker bagefter om mine p-piller. Vi bliver enige om at jeg kan prøve og skifte p-piller, og det har jeg gjort med det har ikke hjulpet  

Mit spørgsmål lyder så på, KU man være gravid? Mig og min kæreste havde sex under en mens for noget tidbsiden, imens jeg havde pause i mine p-piller, men jeg har fået min mens efterfølgende ...? Jeg har også taget 2 test, og de er klart negative? Jeg har taget mine ppiller i 8 år, og har først skiftet til et nyt mærke nu her, kan ens krop blive "træt" af ppiller, eller ? Ja undskyld hvis indlæget er lidt rodet, men har bare ALDRIG døjet med ømme bryster i de 8 år jeg har taget dem men Tak for du læste med, håber du har lidt og dele ud af (og undskyld stavefejl, kan ikke rette dem på min ipad:s) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Rebecca55

Du har ikke ægløsning mens du har din menstruation og så længe du har haft den siden vil ikke tro du er gravid. Ens bryster kan godt spænne op bare ved tanken om man tror man er gravid.

Anmeld

31. juli 2012

Trille775

Ja netop, synes bare det er mærkeligt at det bare er kommet, når det aldrig har været der før  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.