Hej alle 
Ja som overskriften lyder, har jeg ømmebryster, ikke sårn av av, men det spænder og man har rent ud sagt lyst til at flå dem af med sine bare næver
Jeg har haft det et stykke tid nu, og var ved lægen for snart 3 ugers tid siden, da jeg skulle have taget test for livmoderhals kræft (skal man når man er 23). Jeg fortæller da min læge om om mine brystspændinger osv. Han foretager dette skrab, og vi snakker bagefter om mine p-piller. Vi bliver enige om at jeg kan prøve og skifte p-piller, og det har jeg gjort med det har ikke hjulpet
Mit spørgsmål lyder så på, KU man være gravid? Mig og min kæreste havde sex under en mens for noget tidbsiden, imens jeg havde pause i mine p-piller, men jeg har fået min mens efterfølgende ...? Jeg har også taget 2 test, og de er klart negative? Jeg har taget mine ppiller i 8 år, og har først skiftet til et nyt mærke nu her, kan ens krop blive "træt" af ppiller, eller ? Ja undskyld hvis indlæget er lidt rodet, men har bare ALDRIG døjet med ømme bryster i de 8 år jeg har taget dem
men Tak for du læste med, håber du har lidt og dele ud af
(og undskyld stavefejl, kan ikke rette dem på min ipad:s)
Anmeld