Frøken J. skriver:
Tusind tak for svar, og sikke en omvæltning du er kommet tilbage til! Jeg tænker jeg vil forberede mig op til. Jeg har lånt et kompendium af en gammel holdkammerat, så der kan jeg begynde at læse lidt op. Det er rart nok! Det må jeg gøre når Rose starter i VS på mandag, så har jeg lige en lille måneds tid til lidt update...
Det med biblo var ikke en dum idé, men omvendt ved jeg ikke om det er muligt når jeg skal bruge dem et helt semester!
Ja, har bestemt heller ikke være helt optimalt...
Lyder som en rigtig god ide at læse op, var også min plan, men som på så mange andre studier, fik jeg først at vide 1 uge før hvilken linie jeg var på og fik kode til fronter osv. Så har virkelig følt mig på bar bund..
En god ide er allerede nu at gå ind og reservere bøgerne, da studiebøger tit bliver hurtig udlånt..
Det jeg gjorde var at jeg forlængede mine udlån når afleveringstiden nærmede sig, plus at hvis du ikke har mulighed for det, kan du nå at få kopieret de kapitler som du skal bruge i bøgerne...
Nu ved jeg ikke hvordan du har det med at læse tekster på din com, men mange bøger kan du efterhånden også købe som E-bøger, så koster de kun omkring 160kr. mener jeg. Og så start med at købe dem som du er sikker på at du vi få videre brug for.
Anmeld