Mærker angstens sved!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

B&J

sender dig en kæmpe krammer ej hvor du skriver som om det er mig jeg har det på samme måde når jeg skal starte et nyt sted...

men jeg sender dig en masse varme krammer og ved du kan klare den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

FamilenStorm

Frøken J. skriver:

Tusind tak for svar, og sikke en omvæltning du er kommet tilbage til! Jeg tænker jeg vil forberede mig op til. Jeg har lånt et kompendium af en gammel holdkammerat, så der kan jeg begynde at læse lidt op. Det er rart nok! Det må jeg gøre når Rose starter i VS på mandag, så har jeg lige en lille måneds tid til lidt update...

Det med biblo var ikke en dum idé, men omvendt ved jeg ikke om det er muligt når jeg skal bruge dem et helt semester!

Ja, har bestemt heller ikke være helt optimalt...

Lyder som en rigtig god ide at læse op, var også min plan, men som på så mange andre studier, fik jeg først at vide 1 uge før hvilken linie jeg var på og fik kode til fronter osv. Så har virkelig følt mig på bar bund..

En god ide er allerede nu at gå ind og reservere bøgerne, da studiebøger tit bliver hurtig udlånt..

Det jeg gjorde var at jeg forlængede mine udlån når afleveringstiden nærmede sig, plus at hvis du ikke har mulighed for det, kan du nå at få kopieret de kapitler som du skal bruge i bøgerne...

Nu ved jeg ikke hvordan du har det med at læse tekster på din com, men mange bøger kan du efterhånden også købe som E-bøger, så koster de kun omkring 160kr. mener jeg. Og så start med at købe dem som du er sikker på at du vi få videre brug for.

Anmeld

31. juli 2012

Sofia

Frøken J. skriver:

Jeg har allerede SU-lån, så det nytter ikke så meget ved du egentlig om det er et større problem hvis man har en for gammel udgave af bøger på studiet? Jeg kan ikke huske hvordan det er. Det må vel være det samme fra studie til studie. For kan finde nogen af dem brugt, men det er eksempelvis 4. udgave i stedet for 5.

Jeg ved det ligger derovre, jeg ved bare ikke hvor juragården er, hvor auditorierne eller undervisningslokalerne er. Shit! Måske skal jeg tage Lars og Rose på armen en dag og kigge over

Mit gamle hold drak alle meget og festede meget, og jeg tror aldrig de helt forstod eller accepterede, at det ikke interesserede mig. Håber det er noget andet med et nyt hold!

Juragården er Unis navle, det finder du nemt, verdens bedste sted.

Indenfor jura nytter det ikke noget med for gamle bøger - lovene ændres hele tiden. Men jeg ved ikke hvordan det er indenfor psykologi...

Har du også ekstra forsørger lån?

Anmeld

31. juli 2012

Filippa & Liva

Hej søde.

Ang. SU og økonomi - husker jeg korrekt at både du og Lars er studerende?? For så kan I jo begge for forsørger tillæg nu, samt forhøjet SU lån - hvis altså det kunne hjælpe på det med bøgerne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.