Shit shit shit! Nu sker det snart. Om en måned. Så skal jeg tilbage på psykologistudiet! Har været væk i næsten HALVANDET år pga. barsel + sommerferie, og kan virkelig mærke jeg er ved at blive nervøs!
1. Jeg skal starte på et nyt hold. Jeg er ikke social anlagt, så jeg er nervøs for at starte på et hold der allerede kender hinanden.
2. De fleste på studiet er nogle værre drukhoveder. Jeg drikker aldrig, det siger mig ikke noget. Er bange for de ikke kan acceptere mig, selvom jeg nu trods alt kan undskylde mig med jeg er mor og har andre forpligtelser.
3. Vil jeg passe ind som potentielt eneste mor?
4. Grundet omrokeringer på Århus Uni, ligger psykologi nu et helt andet sted, så ikke nok med at jeg skal på et nyt hold, skal et helt nyt og ukendt sted hen!
Og så hvordan jeg vil klare mig fagligt. Jeg skal på 3. semester og har indtil videre kun fået 12. Det satser jeg ikke på at få igen, for jeg ved jeg ikke har den samme tid. Men jeg frygter også at gå fra den ene yderlighed til den anden. Altså fx fra 12 til at dumpe...
Og det sidste! De sidste 2 semestre har jeg brugt omkring 2500 på bøger pr. semester, så det er også det jeg har nået at spare op til dette semester. Jeg skal købe 5 bøger og et kompendie, og 2 af bøgerne alene koster 2500

Jeg har set på brugt, men bøgerne er helt nye på pensum, så de findes ikke til salg brugt. Det er jo SYGT!!! Jeg kommer til at skulle bruge 4000-5000 minimum, penge jeg ikke har! Det synes jeg er et meget stort og tungt pres på mine skuldre.
Føler mig sådan som fattigrøvsmor alene i verden lige nu! Er HELT ude af den akademiske tankegang efter 1½ år, håber jeg kan finde mit fodfæste igen
Anmeld