Hvem skal jeg tro på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2008

Zuzet

Mange tak for alle jeres svar :-) det er dejligt at høre fra nogen der har prøvet at føde for tidligt da jeg jo gerne selv vil undgå det.

Jeg ringede i morges til FG og fortalte dem at jeg var totalt forvirret over de to meget forskellige svar i går, JM jeg talte med var helt utrolig sød....hun ville finde min journal frem og ringe tilbage når hun lige havde kigget den igennem.

Hun ringede så 15-20 min efter og sagde at min livmoderhals så fin ud på scanningen, men at de ikke kunne lide jeg stadig havde så mange og smertefulde plukveer.

Så Jm på FG sagde at hun syntes jeg skulle beholde min tid den 18. hvor de så vil scanne min livmoderhals igen og så har de bedre noget at sammenligne med. Jeg fik også spurgt til min sygemelding og den mente hun bestemt de ville forlænge til termin.

Til sidst spurgte jeg hende om hvorfor min baby ikke var blevet vægtscannet for det havde min egen Jm sagt de ville da hun kun skønnede hende til at være 1200g (30+0) hvilket er lige i underkanten.....JM på FG sagde at det syntes hun bestemt også jeg burde have været og at de bestemt ville gøre det den 18. men at jeg lige selv skulle huske dem på det.

Så nu har jeg fået meget mere ro og nu ved jeg mere hvad jeg skal forholde mig til.

Tak til jer alle

Hilsen

Lotte 30+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Pia.

Det var godt at høre Lotte...

Håber du lige vender tilbage og giver besked efter d. 18...

Pas nu på dig selv og få slappet af så meget du nu kan.

KNUS.

Anmeld

12. marts 2008

MorCamilla

Hejsa Lotte..

Dejligt at høre at du har fået svar på dine spørgsmål, og det ser fint ud, ja lige med undtagelse at plukveerne..

kram fra Camilla.. som håber på at høre nyt efter d 18..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.