godt og grundig gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Stine1989

Aisha skriver:

Jeg synes du skulle styre dig. Ja du er gravid men det betyder ikke at du har lov til at " få ham til at græde" på et tidspunkt får han nok, også er det måske dig det græder ? 

Undskyld at jeg skriver dette..
men, der er en grund til jeg skriver dette herinde :-)
jeg behøver jo råd omkring dette, for det kunne jo være der var nogle som havde prøvet lign som mig :-)
så må sige, det gør mig lidt ked af det, på den måde du siger det på.
for jeg er udmærket klar over dette jeg gør er forkert, og at jeg såre ham.
det skrev jeg osse i indlægget med at det kúnne ikke være meningen ?

så vil da ikke sige jeg på nogen som helst måde, ikke er ked og frustreret over jeg er så sur på ham?
og tro mig, jeg har skam sagt undskyld flere gange.
hvilken kæreste ville jeg ikke være hvis jeg bare gav gav og ikke kunne se mine fejl?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Stine1989

christina92 skriver:

Jeg kan sagtens huske hvordan det var!

Som FrkZier skriver så bare husk at undskyld når det går galt, og snak med ham om det, og ellers forsøge at tælle til ti.

Det tog også mange trælse ture herhjemme før jeg lærte at gå min vej og rase af på noget andet

Og jeg synes altså det bliver bedre, når man vender sig til at kroppen er lidt ustyrlig Så der er håb forude!

Mange tak for dit fine råd :-)
er glad for jeg ikke er ene om det
det er skam osse blevet bedre
- man kan sagtens blive sur over ingenting når man ikke er van til alt dette

Anmeld

2. august 2012

TeamRocket

Du kunne jo ta og lære at styre dig. Man har altid et valg- du kan flippe ud eller lade være. Og hvis du flipper så meget ud at din kæreste græder- så er du fandme for meget. Jeg har også massere homoner i kroppen og jeg bliver let stresset- men så tæller man lige til ti og forbliver menneskelig. At være gravid er ikke en undskyldning for at opføre sig som en total kælling.

Anmeld

2. august 2012

chael

Jovist får man humør svingninger, MEN man har altså et eget ansvar for at styre sig lidt. Så må man gå til noget yoga, eller hvad ved jeg, for at få lidt ro på.

Anmeld

2. august 2012

MorDk

Jeg synes du skulle styre dig. Ja du er gravid men det betyder ikke at du har lov til at " få ham til at græde" på et tidspunkt får han nok, også er det måske dig det græder ? 

Ja det tænker jeg også!

Jeg ved godt at graviditetshormoner kan få en til mange mystiske ting og man får sagt ting man ikke mener i bar' arrigskab. Jeg sys bare du lyder noget "streng" Og stakkels din kæreste.. men også stakkels dig!

Prøv lige at slå koldt vand i blodet. Tæl til 10. Du ved du har et problem med det... så må du også gøre dit for at dæmpe det en smule. Ellers bliver det en MEGET lang graviditet.

Råd:

• Tæl til 10

• Træk vejret

• Prøve at undgå at kommenterer det din kæreste gør galt

Anmeld

2. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Stine1989 skriver:

Undskyld at jeg skriver dette..
men, der er en grund til jeg skriver dette herinde :-)
jeg behøver jo råd omkring dette, for det kunne jo være der var nogle som havde prøvet lign som mig :-)
så må sige, det gør mig lidt ked af det, på den måde du siger det på.
for jeg er udmærket klar over dette jeg gør er forkert, og at jeg såre ham.
det skrev jeg osse i indlægget med at det kúnne ikke være meningen ?

så vil da ikke sige jeg på nogen som helst måde, ikke er ked og frustreret over jeg er så sur på ham?
og tro mig, jeg har skam sagt undskyld flere gange.
hvilken kæreste ville jeg ikke være hvis jeg bare gav gav og ikke kunne se mine fejl?

Søde dig det var virkelig ikke meningen at jeg vil gøre dig ked af det. Men jeg sagde det så du måske kunne åbne øjnene lidt op. Denne tid burde være den søde vente tid. Jeg sagde det så du ikke skulle sige eller gøre noget du fortryder senere hen. Jeg kan ikke komme med andre råd kun at jeg håber det går over så du kan se hvor sød en kæreste du egentlig har. 

Anmeld

2. august 2012

christina92

Stine1989 skriver:

Mange tak for dit fine råd :-)
er glad for jeg ikke er ene om det
det er skam osse blevet bedre
- man kan sagtens blive sur over ingenting når man ikke er van til alt dette

Ja, og synes selv man kan blive helt forskrækket over hvor hurtigt man går fra 0-100

Anmeld

2. august 2012

5timesacharm..right?

Aisha skriver:

Jeg overfalder hende ikke. Jeg siger bare hvad det kan ende med. Hvem gider og leve med en der konstant er sur ? Jeg siger/skriver det kun så hun kan åbne øjnene lidt og egentlig have ondt af hendes kæreste derhjemme. Måske prøve og forandre dig lidt ? Gå ud og få luft eller hvad ved jeg ? Siger bare min mening : )

men hun siger jo lige netop at hun er ked af at hun blir så sur på ham?  og at hun har ondt af ham. så synes bestemt ikke at hun bruger sine humørsvingninger som undskyldning, men spørger til råds om andre har oplevet det på samme måde og om hva hun kan gøre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.