godt og grundig gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.265 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Stine1989

Grr.. jeg går snart ud af mit godt skind - hvis jeg ikke allerede er det!
jeg er sur på alt og alle, og ikke mindst når jeg ser min kæreste koger vandet over.. det er det han gør og ikke mindst ikke gør!

hvad hulan skal jeg dog gøre ?
min kæreste sagde da vi fandt ud af jeg var gravid, at han tog gerne imod mine humør svingninger fordi vi jo skulle have en lille barn?

men men men.. jeg har virkelig lyst til at slå ham, bare jeg ser hans ansigt blir jeg sur?
det kan ikke være meningen, er der intet jeg kan gøre?

stakkels mand jeg får ham jo til at græde

Håber virkelig i har nogle gode råd søde piger

Knus, Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

HeidiØ

Stine1989 skriver:

jeg er sur på alt og alle, og ikke mindst når jeg ser min kæreste koger vandet over.. det er det han gør og ikke mindst ikke gør!

min kæreste sagde da vi fandt ud af jeg var gravid, at han tog gerne imod mine humør svingninger fordi vi jo skulle have en lille barn?

men men men.. jeg har virkelig lyst til at slå ham, bare jeg ser hans ansigt blir jeg sur?

Knus, Stine

Jamen hva hulen gør han dog, der sådan kan bringe dit pis i kog? .. ja, der er humørsvingninger når man er gravid, men sys da ikke det er i sådan en voldsom grad!

Lyder træls for både dig og din kæreste. Hvor langt er du henne?

Anmeld

31. juli 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg synes du skulle styre dig. Ja du er gravid men det betyder ikke at du har lov til at " få ham til at græde" på et tidspunkt får han nok, også er det måske dig det græder ? 

Anmeld

31. juli 2012

FrkZier

Stine1989 skriver:

Knus, Stine

tælle til ti - og ikke mindst husk at undskylde hvis du får et fuldstændig umotiveret hysterisk anfald på ham

- det er meega synd for ham, men kan kun forestille mig hvor fustrerende det også må være for dig, at blive sur og egentlig godt vide det er fjollet, men når man først er sur er det svært bare at slukke for knappen igen

men sørg for at tælle til ti og ikke bare eksplodere

Anmeld

31. juli 2012

christina92

Jeg synes du skulle styre dig. Ja du er gravid men det betyder ikke at du har lov til at " få ham til at græde" på et tidspunkt får han nok, også er det måske dig det græder ? 

Synes overhovedet ikke hun retfærdiggør hendes humørsvingninger.. Synes det er synd for hende du "overfalder" hende sådan.

Forstår godt din pointe, men synes også godt din tone kunne være bedre Hun havde jo ikke skrevet hvis hun var ligeglad og bare tænkte "sådan er det nok at være gravid"

Anmeld

31. juli 2012

christina92

Stine1989 skriver:

Knus, Stine

Jeg kan sagtens huske hvordan det var!

Som FrkZier skriver så bare husk at undskyld når det går galt, og snak med ham om det, og ellers forsøge at tælle til ti.

Det tog også mange trælse ture herhjemme før jeg lærte at gå min vej og rase af på noget andet

Og jeg synes altså det bliver bedre, når man vender sig til at kroppen er lidt ustyrlig Så der er håb forude!

Anmeld

31. juli 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
christina92 skriver:

Synes overhovedet ikke hun retfærdiggør hendes humørsvingninger.. Synes det er synd for hende du "overfalder" hende sådan.

Forstår godt din pointe, men synes også godt din tone kunne være bedre Hun havde jo ikke skrevet hvis hun var ligeglad og bare tænkte "sådan er det nok at være gravid"

Jeg overfalder hende ikke. Jeg siger bare hvad det kan ende med. Hvem gider og leve med en der konstant er sur ? Jeg siger/skriver det kun så hun kan åbne øjnene lidt og egentlig have ondt af hendes kæreste derhjemme. Måske prøve og forandre dig lidt ? Gå ud og få luft eller hvad ved jeg ? Siger bare min mening : )

Anmeld

31. juli 2012

christina92

Aisha skriver:

Jeg overfalder hende ikke. Jeg siger bare hvad det kan ende med. Hvem gider og leve med en der konstant er sur ? Jeg siger/skriver det kun så hun kan åbne øjnene lidt og egentlig have ondt af hendes kæreste derhjemme. Måske prøve og forandre dig lidt ? Gå ud og få luft eller hvad ved jeg ? Siger bare min mening : )

Jeg har fuld forståelse for at du siger din mening!

synes bare det var skrevet lidt hårdt. Men kan jo også være mig der bare har læst det sådan.

Anmeld

31. juli 2012

Chili

Stine1989 skriver:

Knus, Stine

Jeg havde/har det stadig sådan med min mand, desværre  

Den mindste ting han gør forkert, så ryger jeg en tur!  Men han har lært at leve med det nu (hvis man kan sige sådan) kigger bare på mig og griner og spørger hvordan jeg har det  Haha  Og nogle gange kigger han på min mave og siger "jeg glæder mig til du kommer ud"

Du må snakke med din kæreste, han forstår det sikkert godt, og specielt hvis du gør noget godt ved ham, hvis/når du er i godt humør

Anmeld

31. juli 2012

Line8700

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne, men jeg har haft det på samme måde, men det er gået lidt over igen. 20+1

Og det værste var at min kæreste altid gjorde det til et skænderi, altså han tog ikke hensyn, på den måde at han fx bare lod mig være. Så det har virkelig været hårdt, og man føler sig så dum og flov bagefter.

Men "de kloge" siger jo at det er i starten og i slutningen af en graviditet.

Håber det kan hjælpe dig lidt.

herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.