Var det, det rigtige at gøre? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

LilleChelle

Anonym skriver:

Ja det er virkelig noget lort at have det sådan

Er så ked af at det hele skal være sådan 

Det er absolut heller ikke rart  

- Vi fandt dog styrken til at få ham meldt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

VIPpigen

Anonym skriver:

Hmm - måske kender jeg en eller to, men ikke nogen jeg som sådan omgåes. Prøver at holde mig så langt væk fra sådan noget.

Men jeg ville nok heller aldrig sende nogen derhen. 

Tænker om den ikke kan pakkes pænt ind med at det er en veninde der har set dit ur til salg inden annoncen blev fjernet, og HUN har valgt at sende en "kammerat" over og indkasere uret til dig...

Så ligger den ikke helt på dig...

Syntes satme de er flabet... Hvad med din mor, hun meldte vel heller ikke din søster for vold??

Anmeld

31. juli 2012

Muhmi

Ej altså hvad bilder hun sig dog ind?

Kan slet slet ikke forstå hendes tankegang...

Kæmpe kram til dig! 

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Tænker om den ikke kan pakkes pænt ind med at det er en veninde der har set dit ur til salg inden annoncen blev fjernet, og HUN har valgt at sende en "kammerat" over og indkasere uret til dig...

Så ligger den ikke helt på dig...

Syntes satme de er flabet... Hvad med din mor, hun meldte vel heller ikke din søster for vold??

Vi har fortalt politiet hvordan det hænger sammen, så tror ikke den går?

Nej, det gjorde hun ikke - hun overvejede det, men hun er jo også bange for ham og har min lillebror at tænke på

Anmeld

31. juli 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg tillader mig altså at være ano, så jeg ikke kan findes af familiemedlemmer her på nettet

Min identitet er ikke hemmelig for jer, så for at I (formentlig) kan gætte hvem jeg er, så vil jeg fortælle at jeg er mor til Lærke på snart 3 år og Carolina på 3 uger

Nå, men sagen er ret indviklet, eller nej, det er den ikke, bare svær at få skrevet ned. 

Jeg har en søster på 19 år, hun er rent ud sagt skør i låget og en rigtig dum k*****g! Hun har fra hun var lille haft svært ved, at kende forskel på dit og mit - og på et tidspunkt blev det opdaget, at hun havde taget ting fra familiemedlemmer. Mine forældre valgte at køre hende rundt til de forskellige, så hun kunne afleverer tilbage og se dem i øjnene mens hun undskyldte. Jeg troede egentlig hun havde lært noget fra den gang, men åbenbart ikke. 

Hun er gift (ja, gift ) med en fyr, som er længere ude end hende selv (vold, tyveri osv.) - og han skræmmer hele familien. De har et barn sammen som er tvangsfjernet.

De har stjålet penge (mange) fra min farmor, og vi er 95% sikre på at de har begået indbrud hos min mor, mens hun var væk. 

Selvom familien ikke kan lide ham og ved at min søster ikke er til at stole på, så var de alligevel med til en familiefødselsdag her først i juli. På det tidspunkt var jeg højgravid, og havde mit ur på. Jeg tog det af da vi spiste, da det strammede om mit håndled (væske i kroppen) og lagde det på hjørnet af sofabordet. 

Jeg glemte alt om uret og tænkte slet ikke over det da vi kørte hjem. Men nogle dage senere kommer jeg til, at tænke på det og ringer til dem vi har været til fødselsdag hos. De leder, men kan ikke finde det. Allerede der, drager jeg den konklusion, at det er min søster der har taget det (det er ikke hendes mand, da han ikke var i nærheden af sofabordet), men tænker at jeg lige ville høre andre familiemedlemmer, men ingen har set det. 

Får så den ide, at kigge på guloggratis.dk og gæt hvad jeg finder???? Mit ur - sat til salg for 1000 kr!!!! Af min søster, hendes brugernavn og telefonnr. stod der! Fatter ikke hun kunne se mig i øjnene, og give mig hånden da vi sagde farvel til fødselsdagen, velvidende at hun havde mit ur i hendes taske/lomme 

Er så gal!!! Får en veninde til at ringe til min søster for, at lade som om hun er interesseret i at købe det (hun udgiver sig som en anden), for at finde ud af om uret er solgt eller om hun stadig har det. Og hun havde det stadig. 

Tager et billed af annoncen, og min mor og hendes kæreste kører ud til min søster for at få mit ur tilbage. 

Her går det så helt galt. Hun går helt amok, nægter ALT på trods af billedet af annoncen. Hun bliver voldig over for min mor (som fik blå mærker) og begynder at kyle flasker efter hende, hun var helt oppe i ansigtet af min mor. De bliver til sidste nærmest smidt ud af min søster. 

Alle sagde jeg skulle melde det, og det ville jeg også gerne, men vi er så bange for hendes mand! Han har før lavet noget virkelig skrækkeligt (truet sin egen far med en kniv), og hvad ville han ikke kunne finde på at gøre ved os, når de finde ud af at det var os der meldte dem? Politiet ville helt sikkert finde mange spændende ting hos dem. Men med to små forsvarsløse børn, turde jeg bare ikke?  De har simpelthen ingen hæmninger.

Jeg savner mit ur rigtig meget - jeg fik det i julegave af min mand og det havde været rigtig dyrt (3000 kr), så kan ikke bare lige gå ud og købe et nyt 

Det er bare så ærgeligt, og nu sidder jeg og tænker om jeg gjorde det rigtige? 

Det hele skete dagen før jeg skulle sættes igang med Carolina, så synes bare der var mange andre ting at tænke på og så fik jeg jo betændelse i livmoderen efter fødslen, så det hele har bare rodet rundt 

Hvor er det frustrerende og er så ked af det når jeg tænker på hvilken udsel søster jeg har 

Nå, men altså - jeg skal jo have et nyt ur, så kan I anbefale et? Helst ikke vildt dyrt.

Kender ALT til en sindsyg søster, det er røv frustrerende, da man på den ene side føler man skal holde af hinanden, og på den anden side bare ikke kan pga hændte ting og sager.

Men jeg ville nægte AL kontakt med hende, og ikke deltage i noget du ved hun deltager i, sådan er der bare nogen der skal have det, og kan være nødvendigt for at beskytte sig selv og sin familie

Uret ser du nok ikke igen

Anmeld

31. juli 2012

TTM

Kunne ikke forlade din tråd uden et

Jeg havde nok droppet uret, og nægtet al omgang med dem...

Men hvorfor dropper din mor og resten af din familie ikke at være sociale med dem?? Nu hvor de (i mine øjne) er stjernepsykopater?

Jeg beklager tabet af uret på dine veje, men det er - trods alt - kun et ur. Ikke at det på nogen måder er rigtigt..

TTM

Anmeld

31. juli 2012

MorDk

Hold da op! Sikke noget rod altså! Ville ikke smutte igen uden at give en KRAMMER  Har sgu ondt dig! Har desværre ikke rigtig nogle råd... Håber i finder ud af det. Jeg ville nok MELDE hende... FØJ da!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.