Var det, det rigtige at gøre? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

mor2011_

jeg vl altså melde hende og fortælle at jeg er bange for hende kæreste så kun du prøve for polititilhold på ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Puha sikke da en ubehagelig oplevelse min første tanke er, at de er på stoffer, ellers kan man da ikke gøre sådan noget!

Jeg ville anmelde det til politiet, fortælle om manden og bede dem om at gøre det anonymt! Et anonymt tip kan de jo have fået fra enhver, hvis l mistænker, at der er andre tyvekoster hos dem!

Øv hvor er det en møj situation stakkels jer!

Stort

Vi bad om at være anonyme, men det kunne vi ikke og det var der jeg valgte ikke at anmelde det 

Vi fortalte om ham, men de kan ikke gøre noget ved det, så vi står lidt alene hvis der sker noget. Selvfølgelig kan vi tilkalde politiet når der sker noget, men så er det jo alligevel for sent.

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Ej, hvor er det bare synd for dig. 

Jeg ville cutte hende fuldstændig ud af mit liv. Jeg ville simpelthen ikke finde mig i at folk går og stjæler fra mig. Hvor frækt!  Og hvor er hun dog umanerligt dum at benægte, når i har beviser på det. Ej, jeg bliver harm på dine vegne.

Normalt ville jeg nok sige du skulle anmelde det, men hvis du vitterligt er bange for hvad hendes mand kan finde på, ville jeg måske droppe det (af hensyn til din familie) og så simpelthen droppe alt kontakt til hende. 

STORT kram til dig!! 

Ang. nyt ur har jeg ikke lige nogen ideer. 
Kunne du evt. få en hun ikke kender til at aftale en handel med hende. Når hun så kommer for at købe uret, er du måske i nærheden, kommer frem og siger "tak" for at du får uret tilbage igen og så fortælle hende, at du ikke vil have mere med hende at gøre. 

Hun er cuttet fra vores liv, og har egentlig været det længe. Men vi vidste ikke at de kom til den fødselsdag, så vi blev lige overrasket da vi kom Ikke fedt!

Vi er virkelig bange for ham - han er ligeglad med ALT!

Annoncen er fjernet fra nettet, så kan desværre ikke bruge den mere

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Øv - jeg kender det desværre alt for godt. 

Jeg har selv levet i usikkerhed for om min far ville komme en dag og gøre os noget Så jeg har også været hele møllen igennem med politiet. 

Ja det er virkelig noget lort at have det sådan

Er så ked af at det hele skal være sådan 

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

mor2011_ skriver:

jeg vl altså melde hende og fortælle at jeg er bange for hende kæreste så kun du prøve for polititilhold på ham

Vi har fortalt politiet om ham - men de kan intet gøre, før han fysisk har gjort os noget

Anmeld

31. juli 2012

betina23

LilleChelle skriver:

Jeg ville melde hende - og så samtidig fortælle politiet om jeres oplevelser med hendes mand, så de kan være forberedte på at han kan finde på forskellige ting. 

Aldrig om jeg ville finde mig i at blive bestjålet. 

- Og så lige et knus til dig - det må bestemt ikke være let, og slet ikke ovenpå det du har været igennem den sidste tid.

jeg ville alså melde det og forklar politiet dem hvordan manden er

et stort og varmt  fra mig

Anmeld

31. juli 2012

DLM

Jeg vil ikke forlade tråden uden at sende et

Jeg er helt måløs over at din søster kan behandle dig sådan, men sådan som du fortæller om hende må der jo være noget helt riv ravende galt med hende. Det er skrækkeligt at du skal leve i frygt for at de kan finde på at gøre jer noget, og endnu mere skrækkeligt at politiet ikke vil gøre noget før der sker noget

Det er pokkers ærgeligt med dit ur, men jeg ville nok gøre det samme og opgive uret, hvis de er så sindsyge som du giver udryk for er det ikke værd at i kommer til skade for.

og så håber jeg at du aldrig skal havde noget med dem at gøre igen.

Anmeld

31. juli 2012

VIPpigen

Anonym skriver:

Det er første gang det går ud over os - heldigvis. 

Men NEJ det er ikke i orden, men ved at jeg anmelder det, sætter jeg bevidst mine børn i fare og de har altså INGEN hæmninger, så de stopper ikke, selvom det bare er små børn! De ønsker jeg bare ikke, og ville aldrig kunne tilgive mig selv, hvis der skete mine børn noget, bare på grund af et ur.

Desuden sagde politiet at hun bare ville få en advarsel og skulle afleveret uret tilbage - dvs. ingen konsekvens for hendes handling, er det så det værd?

Annoncen blev fjernet fra nettet lige efter min mor havde været derude.

Jeg ved godt vold ikke er en god løsning...en du kender ikke selv sådan nogen typer som er helt rene... Tænker ikke stoffer, men bare som har et hårdt ry...

Måske de skal have lidt af samme skuffe før de forstår det...

Øv hvor er det trist med sådan en søster...

Anmeld

31. juli 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Ina33 skriver:

Puha hvor lyder det frygteligt....

Hvis jeg var dig, ville jeg i fremtiden - og til evig tid, nægte at deltage i noget som din søster deltager i. Jeg ville også nægte hende adgang til dit hjem, ligesom jeg ville frabede mig nogen form for kontakt fra hende.

Uret ser du jo nok aldrig igen...  Du kan dog bide i det sure æble, og måske få en veninde eller lignede til at købe det tilbage til dig? Så får hun godt nok penge for det, men du får også dit ur tilbage?

Anmeld

31. juli 2012

5timesacharm..right?

jesus christ!!!!

nogle gange er det squ en skam at man ik kan vælge sin familie..

et stort fra mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.