Hormon knopper ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Ja, det er luksus, at hun kun vågner 1-2 gange om natten  Jeg klager heller ikke. Hun sover stadigvæk i sin lift som står i tremmesengen. Hun skal snart over i selve tremmesengen - tror det bliver i weekenden

Hvordan gik det til 5 ugers undersøgelsen?

Selvfølgelig ved man ikke alt som 1. gangsfødende og man skal jo gøre sin erfaringer

Jeg kan slet ikke få Alex til at sove i vuggen .. Han sover ved siden af mig ..
Må nok snart tage mig sammen til at få taget tyren ved hornene  5 ugers undersøgelsen gik godt 5.5 kg og 62 lang så han var fin . Der var lidt infektion i nogle af hormon knopperne derfor han ser så slem ud  vi har fåët noget salve , håber det virker ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dejligt, at det gik godt og sikke en flot vægt og længde.

Hvordan kan man se om der er infektion i hormon knopperne?

Luka sov ved siden af mig indtil, at han var 3 mdr. Jeg kunne slet ikke få ham til, at sove i liften om natten. Det var super hyggeligt, at han gjorde det, men det var også lidt en kamp, at få ham til, at sove i sin egen seng. Jeg tager Lina over om morgen nogen gange, det er så dejligt at ligge tæt

Anmeld

12. maj 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Dejligt, at det gik godt og sikke en flot vægt og længde.

Hvordan kan man se om der er infektion i hormon knopperne?

Luka sov ved siden af mig indtil, at han var 3 mdr. Jeg kunne slet ikke få ham til, at sove i liften om natten. Det var super hyggeligt, at han gjorde det, men det var også lidt en kamp, at få ham til, at sove i sin egen seng. Jeg tager Lina over om morgen nogen gange, det er så dejligt at ligge tæt

Man kan se det ved de er lidt gullige og de væsker lidt nu ... Ja jeg tror også det bliver en kamp at få ham i hans egen seng og lige nu fungerer det jo meget godt

Anmeld

12. maj 2009

MoarHvidovre

Ok. Det må jeg lige holde øje med. Sådan så de ud på Lina på et tidspunkt og vi var bange for, at det kunne være skoldkopper

Anmeld

12. maj 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Ok. Det må jeg lige holde øje med. Sådan så de ud på Lina på et tidspunkt og vi var bange for, at det kunne være skoldkopper

Uh nej så er det infektion .. Hvis det bredte sig eller hvis han får feber så skal han på pencellin   Det er bare alt for tidligt når man kun er 5 uger så vi smører og smører  Men allerede i dag er det pænere

Anmeld

12. maj 2009

MoarHvidovre

Hun sover lige nu udenfor - så når hun vågner skal jeg lige kigge lidt ekstra på knopperne. Jeg mener dog ikke, at de er så gule mere. Tak for rådet.

Anmeld

12. maj 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Hun sover lige nu udenfor - så når hun vågner skal jeg lige kigge lidt ekstra på knopperne. Jeg mener dog ikke, at de er så gule mere. Tak for rådet.

Ja tjek hellere   hellere tage det i opløbet ...

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

Da Julie havde hormonknopper, lignede det virkelig eksem...

Anmeld

15. maj 2009

Mira0911

De kan godt få hormonknopper mere end 1 gang ikke?

Anmeld

15. maj 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

De kan godt få hormonknopper mere end 1 gang ikke?

Jo jo helt til de er 6 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.