Hormon knopper ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

Mca<3

Hold op min stakkels dreng er angrebet ,,, i hele hovedet .. Hva med jeres ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lina har også bare så mange og det ligner, at hun har skoldkopper - stakkels lille prinsesse.

Hvordan går det ellers?

Anmeld

11. maj 2009

Mca<3

Alex ligner en spedalsk  Det går ok , han har gode og dårlige dage, på de dårlige kan han heldigvis trøstes ved brystet eller ved en tur i barnevognen . Vi skal til 5 ugers undersøgelse i dag , spændende . Hvordan går det hos jer

Anmeld

11. maj 2009

MoarHvidovre

Det går også ok og Lina bliver 7 uger i morgen - vildt som tiden flyver afsted.

Hun er generet rigtig nem, men vi har oplevet de sidste par dage, at hun har været en smule mere urolig og har ligget mere ved brystet. Hun er super god om natten, er kun vågen 1-2 gange - hun tager nogen gange 7 timer i træk uden mad om natten.

Glæder mig til, at hører, hvordan at det går til 5 ugers undersøgelsen

Anmeld

11. maj 2009

Mca<3

Hun er nok bare i gang med et appetit spring ..Øj  hun er dygtig altså ,, Det er da luksus Jeg ammer stort set hele natten  dårlig vane . Har ham ved siden af mig i sengen ,,

Anmeld

11. maj 2009

Mira0911

Julie var fyldt med det i hovedet... Vi anede ikke hvad det var.. Så tog til lægen og fik det tjekket.. Det var Hormonknopper... Men igen, er førstegangsfødende - Jeg ved ikke alt...

Anmeld

11. maj 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Julie var fyldt med det i hovedet... Vi anede ikke hvad det var.. Så tog til lægen og fik det tjekket.. Det var Hormonknopper... Men igen, er førstegangsfødende - Jeg ved ikke alt...

Self. ved du ikke alt   Det ser også farligt ud ..

Anmeld

11. maj 2009

MoarHvidovre

Ja, det er luksus, at hun kun vågner 1-2 gange om natten  Jeg klager heller ikke. Hun sover stadigvæk i sin lift som står i tremmesengen. Hun skal snart over i selve tremmesengen - tror det bliver i weekenden

Hvordan gik det til 5 ugers undersøgelsen?

Selvfølgelig ved man ikke alt som 1. gangsfødende og man skal jo gøre sin erfaringer

Anmeld

11. maj 2009

stine_olesen

Det er meget op og ned faktisk nogen gange ligner han e rigtig tenager andre gange har han slet ikke nogen

Anmeld

12. maj 2009

Diana...

Lucas har meget lidt det godt nok ikke særlig meget vi har her. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.