Hvad er jeres endelige vurdering af Pusle borde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2009

Fam. Madsen

Jeg har to pusleborder, et på toilette til om dagen og når han har været i bad og jeg bruger altid pusleboderet når han skal skiftes og gøre det stadigvæk og han bliver et år her om en mdr. og har ikke nogen ider om og skal af med det..

så har jeg et på hans værelse som er oven på og det kan laves om til en kommode, jeg har nu ikke nogen ide'er om at det skal laves om endnu da jeg synes det er dejligt og have der oppe til om natten hvis han en sjælende gang vågner...

så for mig er puslebord ikke noget jeg vil undvære da jeg bruger det MEGET

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Kristina V

Vi købte først en som kunnelaves om til kommode, men skrottede den hurtigt. Så købt vi i stedet for et Brio til at hæbge på vægen. Den har vi ude på badeværelset, så der er vand siden af. Jeg kunne ikke undvære et, og synes nu det er skønt man har alt samme sted (håndklæder, vand, undertøj, bleer osv)

Anmeld

11. maj 2009

DK

Vi havde puslebord til Kirstine på hendes værelse, og det var så rart at kunne stå der og skifte hende, hvor alle tingene var ved hånden (bleer, vaskeklude, håndkælder, rent tøj osv)

Da jeg flyttede fra hendes far beholdte han puslebordet og jeg havde det sidste år bare puslemadrassen på badeværelsesbordet. Det er jo som bekendt bare smallere end puslemadrassen, så den skulle ligge på tværs. Super træls og bøvlet. Nejjjj jeg savnede puslebordet. Jeg skal helt klart have et nyt i tilfælde af ny baby Men jeg elsker også at der er "tjek" på tingene, og totalt tvangsneurotisk omkring at det hele skal være på sin "plads", og i det tilfælde skifte på puslebord hvor jeg har alle tingene på alle de rigtige pladser.

Men det vigtigste er da at man gør det der føles bedst for en selv!!

Anmeld

11. maj 2009

Mie A

Vi har et væghængt - og jeg er meget glad for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.