Hvad er jeres endelige vurdering af Pusle borde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

Miamaja

Ja, altsaa efter I har brugt dem. Var det det vaerd synes du?

Jeg har solgt mit! selvom vi maaske skal have nr. 2. JA, det er super sodt at have et pusle bord men jeg brugte det kun de forste 3 maaneder og saa skiftede jeg ellers paa et haandklaede paa sengen, i stuen eller lige hvor jeg var, saa det var nemt og hurtigt. jeg kunne bedre lide at skifte hvor jeg hvade mere plads efter min baby kunne rulle rundt og bevaege sig mere

Konklusion: Nej, jeg synes at pusle borde er spild af penge da jeg kun brugte det i ca. 3 mdr.

Classic Changing Table

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

A.

ja det er nemlig derfor har jeg ikke købt en..

Anmeld

11. maj 2009

Plysbjørnen

Jeg bruger stadig mit, og min datter er godt 20 mdr...

Anmeld

11. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har bare skiftet mine unger på en puslepude der lå på vaskemaskinen, og det har fungeret helt fint.
Da vi flyttede og ikke havde mulighed for at have en puslepude på vaskemaskinen mere var den yngste 16 måneder, og der fungerede det fint nok at skifte ham på sengen eller hvor vi lige befandt os.

Min konklusion er, at et decideret puslebord synes jeg ikke er nødvendigt, men til et helt lille barn synes jeg det er rart at have en fast plads at skifte barnet på.

Anmeld

11. maj 2009

sabi1979

Jeg skal først føde til august, men vi har købt en pusle kommode Hvor den senere kan laves om til en rigtig kommode, så vi ikke behøver at skaffe os af med den senere
Have en dejlig dag

Knus Sabrina

Anmeld

11. maj 2009

Diana...

Vi er bare super glade for vores, og synes det er alle pengene vær os hvis det kun bliver brugt i 3 måneder hvad jeg tvivler på. Lucas elsker at ligge og hygge på det og hvis han er  ked er pusle bordet bare det bedste i verden 

Anmeld

11. maj 2009

Diana...

sabi1979 skriver:

Jeg skal først føde til august, men vi har købt en pusle kommode Hvor den senere kan laves om til en rigtig kommode, så vi ikke behøver at skaffe os af med den senere
Have en dejlig dag

Knus Sabrina

Jep sådan er vores os.

Anmeld

11. maj 2009

Pia

Min mand lavede selv et super flot t til væggen, da jeg ventede Lærke..
Det er så flot og så lavede han det større end normal mål.
Vi har brugt det flittigt.. Stoppede faktisk først med og bruge det da hun kom af med bleen til påsken i år.
Og nu er hun jo  3 år og 4 måneder.. Så man må sige vi brugte det længe.. Kan godt lide at have hende i en god højde, når jeg hjælper hende i tøjet..
Så jeg vil bestemt sige at et puslebord er guld værd 

Pia..

Anmeld

11. maj 2009

Tina2

Min mand har lavet de to vi har haft (har), for det har været helt umuligt at finde et som var højt nok til os (vi er begge høje) så han har lavet dem selv....

Det fra min datter gik dog til da vi flyttede, så han lavede et nyt (og bedre :-)) da vi fik Milas...

Jeg ville slet ikke kunne undvære mit puslebord:-) Det er fyldt med skuffer, så alt hans tøj er deri og der er plads ved siden af puslepuden, så jeg har alt hvad jeg lige skal bruge der :-)

Anmeld

11. maj 2009

Honningblomst

Jeg har altid haft puslebord og altid brugt det....for at passe på ryggen og for hygiejnen.
Jeg har stadig puslebord selvom Konrad er fyldt tre år, men det står på toilettet og er super godt til håndklæder, undertøj etc.
Jeg har haft fire forskellige og de har alle været det hele værd...om det var en hynde på wc-bordet eller det kæmpe hjemmelavede...smiler
Knus Eva.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.