Smerter/spændinger i underlivet i ugen efter mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Anonym trådstarter

Hejsa,

er lige gået i gang med nr. 2 baby 

har nogen herinde erfaringer med smerter/spændinger i underlivet i ugen efter positiv ÆL test? Jeg havde den mest positive ÆL test i tirsdags (dvs. 6 dage siden), hvor jeg også tydeligt kunne mærke, at jeg havde ÆL. Siden har jeg haft tiltagendende små stik og menslignende symptomer i underlivet - hvad går det ud på?

Det er vel svært at forestille sig, at det er graviditetstegn allerede? Der er ikke engang gået en uge fra ÆL? Nogen som har  lyst til at dele ud af deres erfaringer?

Takker på forhånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Anonym trådstarter

SLUDDER I OVERSKRIFTEN, der skulle stå "efter ÆL" ikke "efter mens" sorry - håber på nogle svar

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hejsa,

er lige gået i gang med nr. 2 baby 

har nogen herinde erfaringer med smerter/spændinger i underlivet i ugen efter positiv ÆL test? Jeg havde den mest positive ÆL test i tirsdags (dvs. 6 dage siden), hvor jeg også tydeligt kunne mærke, at jeg havde ÆL. Siden har jeg haft tiltagendende små stik og menslignende symptomer i underlivet - hvad går det ud på?

Det er vel svært at forestille sig, at det er graviditetstegn allerede? Der er ikke engang gået en uge fra ÆL? Nogen som har  lyst til at dele ud af deres erfaringer?

Takker på forhånd 

vil sige at det kan sagtens være graviditetstegn, MEN hvis du virkelig brænder for at blive gravid, så kan det være du selv fremkalder / stresser kroppen til at tro at der er Noget!! tro mig, jeg har haft graviditetssymptomer i 3 år, vi har prøvet at blive gravide i 3½ år... og vi kæmper stadig videre og videre og det er SÅ hårdt, så slap af, tænk ikke mere på det, se om mens dukker op eller ej, men krydser da for dig Held og lykke

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

Ej tusind taK, jeg tror desværre du har ret. Men det er bare så underligt, jeg mærker det hele tiden, også selvom laver andre ting.Jeg spekulerer på om det kan være fordi jeg ikke tager piller mere - altså første måned uden? Nogen som har erfaringer med det?

jeg har mest lyst til at ligge på sofaen og ømme mig... Kan simpelthen ikke huske om jeg havde det på samme måde ved 1. graviditet. 

Held og lykke med dit projekt baby!

Anmeld

31. juli 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Ej tusind taK, jeg tror desværre du har ret. Men det er bare så underligt, jeg mærker det hele tiden, også selvom laver andre ting.Jeg spekulerer på om det kan være fordi jeg ikke tager piller mere - altså første måned uden? Nogen som har erfaringer med det?

jeg har mest lyst til at ligge på sofaen og ømme mig... Kan simpelthen ikke huske om jeg havde det på samme måde ved 1. graviditet. 

Held og lykke med dit projekt baby!

hvis du lige har droppet p-pillerne, så kan det altså godt være din krop der sætter mens igang, igen. fordi den lige skal finde rytmen....... min var kav i ca 1 år..........

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har haft 1 mens efter pillestoppet og havde en cyklus på 29 dage. 14 dage senere testede jeg positiv ÆL i 4 dage - hvoraf den ene (i tirsdags) var meget positiv. Siden da har jeg haft (tiltagende) smerter/niv, jag i underlivet. Det er lidt underligt altså...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.