Attention: græsenker :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Sildefisk

Har faktisk lige lavet en tråd også, godt nok hvor jeg spurgte ind til andre søofficers koner, men vi er jo alle i samme båd

Jeg vil også hjertens gerne fortælle mere om vores liv. Min mand drager afsted til Afrika i 4 måneder til oktober. Den 18. Aug skal jeg til et pårørende arrangement, hvor vi skal informeres omkring de risici der er, de er jo ikke så store som de udsendte i afghanistan fx men min mand er boardings officer, og dermed den der skal boarde eventuelle piraters skibe.

Vores børn, især sønnen reagerer ret voldssomt når far ikke er hjemme, det ef lidt en kunst med pseudoer på 2 og 3 år samt en fuldtidsstilling og en kommende videreuddannelse

Jeg savner meget et netværk af andre i samme båd, familie og venner har lidt svært ved at sætte sig ind i vores livsvilkår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Vidunderligeunger

myr81 skriver:

Har faktisk lige lavet en tråd også, godt nok hvor jeg spurgte ind til andre søofficers koner, men vi er jo alle i samme båd

Jeg vil også hjertens gerne fortælle mere om vores liv. Min mand drager afsted til Afrika i 4 måneder til oktober. Den 18. Aug skal jeg til et pårørende arrangement, hvor vi skal informeres omkring de risici der er, de er jo ikke så store som de udsendte i afghanistan fx men min mand er boardings officer, og dermed den der skal boarde eventuelle piraters skibe.

Vores børn, især sønnen reagerer ret voldssomt når far ikke er hjemme, det ef lidt en kunst med pseudoer på 2 og 3 år samt en fuldtidsstilling og en kommende videreuddannelse

Jeg savner meget et netværk af andre i samme båd, familie og venner har lidt svært ved at sætte sig ind i vores livsvilkår.

ja det har du da også men min mand er ikke søofficer - "bare" fisker  
Puha pseudotvillinger ligefrem... Det lyder også som noget af en mundfuld.. Har du været alene før?
Men det må være rart nok at der ikke er et spædbarn, eller hvad?

Hvor er du fra? For ja der er bare ikk særlig stor forståelse fra familien her heller, mere "aaaj hvor er det synd for ham at han ikke ser sine børn"  

Anmeld

31. juli 2012

Sildefisk

Vidunderligeunger skriver:

ja det har du da også men min mand er ikke søofficer - "bare" fisker  
Puha pseudotvillinger ligefrem... Det lyder også som noget af en mundfuld.. Har du været alene før?
Men det må være rart nok at der ikke er et spædbarn, eller hvad?

Hvor er du fra? For ja der er bare ikk særlig stor forståelse fra familien her heller, mere "aaaj hvor er det synd for ham at han ikke ser sine børn"  

Ja de er 2 og 3, dejlige men det har ikke været en dans på roser.
I de snart 13 år vi har kendt hinanden har han været meget væk, det er mest almindeligt mellem 3uger til 3 måneder men der kan være sejladser af op til 6 måneders varighed samt udstationering i flere år.

Hvor længe er din mand så væk ad gangen?

Vi bor i Ringsted

Anmeld

31. juli 2012

Vidunderligeunger

myr81 skriver:

Ja de er 2 og 3, dejlige men det har ikke været en dans på roser.
I de snart 13 år vi har kendt hinanden har han været meget væk, det er mest almindeligt mellem 3uger til 3 måneder men der kan være sejladser af op til 6 måneders varighed samt udstationering i flere år.

Hvor længe er din mand så væk ad gangen?

Vi bor i Ringsted

øv, det var langt væk :/

Det var da også noget af nogle ture, men du er vandt til det kan jeg forstå

Min er væk 2-3 uger ad gangen og så hjemme en.. 

Anmeld

31. juli 2012

Sildefisk

Vidunderligeunger skriver:

øv, det var langt væk :/

Det var da også noget af nogle ture, men du er vandt til det kan jeg forstå

Min er væk 2-3 uger ad gangen og så hjemme en.. 

Øv, hvor bor I? Må være rart hvis det er fast han er sådan væk, her er det lidt træls at det svinger meget.

Anmeld

31. juli 2012

Vidunderligeunger

myr81 skriver:

Øv, hvor bor I? Må være rart hvis det er fast han er sådan væk, her er det lidt træls at det svinger meget.

det er ny at det er fast. førhen ringede de kl. 18 at han skulle sejle kl. 20.. bum! det blev jeg træt af og sagde at han måtte finde noget andet.. so he did.. Det andet hang ik sammen.. :/

Vi bor i vestjylland  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.