Dittemor26 skriver:
Hm, I mine øre lyder det som om det meget vel kunne være synsrelaterede problemer, hvis ellers han er sund og rask.
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at få en tid hurtigst muligt hos en anden øl, bare for at få en second opinion. Din lille dreng kan ikke være tjent med det problem hvis det nemt kan løses med briller.
Ved godt der er rigtig lang ventetid på en øjenlæge, men det kan godt betale sig at ringe rundt til de forskellige og høre hvor man kan komme til først, evt søg ud af de store byer hvis du har mulighed for at køre.
En anden mulighed er også en privat øjenlæge, der er knap så lang ventetid, men til gengæld skal man betale for en undersøgelse. Prisen tror jeg svinger fra sted til sted. Dette er hverken bedre eller dårligere end andet, blot en mulighed.

Han er helt sund og rask.
I øvrigt siger han jo altid han har "ondt i panden", hvilket jeg så omskriver til hovedpine, men netop det at det sidder i panden er vel også blot et tegn på at det er synet?
Jeg har flere gange spurgt ham præcis hvor det sidder, og det er altid det samme sted lige midt i panden.
Det kunne da godt være jeg skulle overveje at prøve en anden øjenlæge. Men er det ikke også noget med at man kan blive tilknyttet hospitalet, og komme til en øjenlæge der ude ret hurtigt når de er så små?
Anmeld