Anonym skriver:
Vælger at være anonym, da ikke alle vores nærmeste ved det, men nogle kan måske gætte hvem jeg er...
Havde en missed abortion inden vi fik vores vidunderlige datter, testede så positivt i juni, men en scanning i dag viste at det var gået til for 2 1/2 uge siden, så nu skal jeg IGEN igennem en kirurgisk abort, da min lorte-krop igen ikke selv kan finde ud af at udstøde det...
Føler mig som en KÆMPE fiasko som kæreste, mor og datter - hvorfor kan jeg ikke bare få lov til at få nummer 2 som vi så brændende ønsker os? Vi ville så gerne have vores børn rigtig tæt på hinanden, men eftersom det rig et halvt år at blive gravide denne gang, og vi nu skal igennem endnu en abort, ødelægger lidt vores drømme og planer for.fremtiden, men selvfølgelig kommer det en dag 
Kan bare ikke overskue at skulle igennem alle de måneder med negative teste og uønsket mens, efterfulgt af alle de bekymringer, når først den positive test kommer... Åhh, hvor jeg synes det er hårdt 
Tak fordi I gad læse med, havde virkelig brug for lidt luft!
Åh hvor kan jeg bare følge dig fuldstændig, har været og er måske stadig igennem samme race.. Vi har også en datter og ville så gerne have haft 1 år imellem dem, men hele den drøm er knust.. Hele det familieliv og de drømme man har haft for fremtiden er svær at sluge når ikke kan lade sig gøre.. Men lige netop det her område har man bare ikke kontrol over, uanset hvor meget vi gerne ville..

Hvis du har lyst er du velkommen til at skrive en pb til mig
Anmeld