Endnu en missed abortion - er knust :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

B&J

sender jer mine varmeste tanker og de største krammer og er så ked af at læse din tekst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

_-Kathrine-_

1. august 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres søde svar...

Den medicinske abort er vidst ved at være "overstået", så nu ligger jeg og slapper af med ondt i maven og en ubeskrivelig tomhed i hele kroppen... Hvorfor lige os igen? Det er så uretfærdigt

Anmeld

1. august 2012

M&N

Havde selv en SA og MA sidste år så ved hvordan du har det. Det her var bare første forsøg på 1. barn.

Sender tanker og et stort knus 

Lykken vender, tro mig! Nr 2. barn skal nok komme. 

Anmeld

1. august 2012

Risen

Anonym skriver:

Vælger at være anonym, da ikke alle vores nærmeste ved det, men nogle kan måske gætte hvem jeg er...

Havde en missed abortion inden vi fik vores vidunderlige datter, testede så positivt i juni, men en scanning i dag viste at det var gået til for 2 1/2 uge siden, så nu skal jeg IGEN igennem en kirurgisk abort, da min lorte-krop igen ikke selv kan finde ud af at udstøde det...

Føler mig som en KÆMPE fiasko som kæreste, mor og datter - hvorfor kan jeg ikke bare få lov til at få nummer 2 som vi så brændende ønsker os? Vi ville så gerne have vores børn rigtig tæt på hinanden, men eftersom det rig et halvt år at blive gravide denne gang, og vi nu skal igennem endnu en abort, ødelægger lidt vores drømme og planer for.fremtiden, men selvfølgelig kommer det en dag

Kan bare ikke overskue at skulle igennem alle de måneder med negative teste og uønsket mens, efterfulgt af alle de bekymringer, når først den positive test kommer... Åhh, hvor jeg synes det er hårdt

Tak fordi I gad læse med, havde virkelig brug for lidt luft!

Åh hvor kan jeg bare følge dig fuldstændig, har været og er måske stadig igennem samme race.. Vi har også en datter og ville så gerne have haft 1 år imellem dem, men hele den drøm er knust.. Hele det familieliv og de drømme man har haft for fremtiden er svær at sluge når ikke kan lade sig gøre.. Men lige netop det her område har man bare ikke kontrol over, uanset hvor meget vi gerne ville..

Hvis du har lyst er du velkommen til at skrive en pb til mig  

Anmeld

1. august 2012

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

Vælger at være anonym, da ikke alle vores nærmeste ved det, men nogle kan måske gætte hvem jeg er...

Havde en missed abortion inden vi fik vores vidunderlige datter, testede så positivt i juni, men en scanning i dag viste at det var gået til for 2 1/2 uge siden, så nu skal jeg IGEN igennem en kirurgisk abort, da min lorte-krop igen ikke selv kan finde ud af at udstøde det...

Føler mig som en KÆMPE fiasko som kæreste, mor og datter - hvorfor kan jeg ikke bare få lov til at få nummer 2 som vi så brændende ønsker os? Vi ville så gerne have vores børn rigtig tæt på hinanden, men eftersom det rig et halvt år at blive gravide denne gang, og vi nu skal igennem endnu en abort, ødelægger lidt vores drømme og planer for.fremtiden, men selvfølgelig kommer det en dag

Kan bare ikke overskue at skulle igennem alle de måneder med negative teste og uønsket mens, efterfulgt af alle de bekymringer, når først den positive test kommer... Åhh, hvor jeg synes det er hårdt

Øv hvor er verden uretfærdig;-(!

Kæmpe krammer herfra

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres varmende ord - er glad for ikke at være ene om det, men ville virkelig ønske, at ingen andre skulle igennem sådanne mareridt, det er så uretfærdigt, at man ikke må få det, man så brændende ønsker sig allermest

Anmeld

5. august 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Tanker herfra. Du er ikke som fiasko som mor og har heldigvis en skøn lille datter Held og lykke til jer med ønskebarn nr. 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.