Endnu en missed abortion - er knust :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.913 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Anonym trådstarter

Vælger at være anonym, da ikke alle vores nærmeste ved det, men nogle kan måske gætte hvem jeg er...

Havde en missed abortion inden vi fik vores vidunderlige datter, testede så positivt i juni, men en scanning i dag viste at det var gået til for 2 1/2 uge siden, så nu skal jeg IGEN igennem en kirurgisk abort, da min lorte-krop igen ikke selv kan finde ud af at udstøde det...

Føler mig som en KÆMPE fiasko som kæreste, mor og datter - hvorfor kan jeg ikke bare få lov til at få nummer 2 som vi så brændende ønsker os? Vi ville så gerne have vores børn rigtig tæt på hinanden, men eftersom det rig et halvt år at blive gravide denne gang, og vi nu skal igennem endnu en abort, ødelægger lidt vores drømme og planer for.fremtiden, men selvfølgelig kommer det en dag

Kan bare ikke overskue at skulle igennem alle de måneder med negative teste og uønsket mens, efterfulgt af alle de bekymringer, når først den positive test kommer... Åhh, hvor jeg synes det er hårdt

Tak fordi I gad læse med, havde virkelig brug for lidt luft!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Frk-Lotusblomst

Øv for pokker.. Det er ejg bare rigtig ked af at høre.. Der er ikke rigtig nogen ord der kan tage jeres sorg og især din frustrationer væk fra jer!

Jeg ønsker jer alt det bedste med på vejen!!! Jeg er sikker på der nok skal komme en nummer 2 til jer!!

Knus herfra..

Anmeld

30. juli 2012

mortilnoahogmelina

30. juli 2012

lisesp83

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige

Men du fortjener en masse   

Anmeld

30. juli 2012

MorDk

30. juli 2012

5timesacharm..right?

ej, det er jeg ked af at høre!

jeg har selv været igennem en ufrivillig abort, det er noget af det sværeste at gå igennem! 

men føler sig lige netop som en fiasko som kæreste..

men du skal nok klare den, og det skal nok lykkes 

Anmeld

30. juli 2012

MMOGM

Anonym skriver:

Vælger at være anonym, da ikke alle vores nærmeste ved det, men nogle kan måske gætte hvem jeg er...

Havde en missed abortion inden vi fik vores vidunderlige datter, testede så positivt i juni, men en scanning i dag viste at det var gået til for 2 1/2 uge siden, så nu skal jeg IGEN igennem en kirurgisk abort, da min lorte-krop igen ikke selv kan finde ud af at udstøde det...

Føler mig som en KÆMPE fiasko som kæreste, mor og datter - hvorfor kan jeg ikke bare få lov til at få nummer 2 som vi så brændende ønsker os? Vi ville så gerne have vores børn rigtig tæt på hinanden, men eftersom det rig et halvt år at blive gravide denne gang, og vi nu skal igennem endnu en abort, ødelægger lidt vores drømme og planer for.fremtiden, men selvfølgelig kommer det en dag

Kan bare ikke overskue at skulle igennem alle de måneder med negative teste og uønsket mens, efterfulgt af alle de bekymringer, når først den positive test kommer... Åhh, hvor jeg synes det er hårdt

Åh nej hvor er det forfærdeligt 

Ingen ord kan trøste, men ville ikke forlade dit indlæg uden at give dig et kram 

Anmeld

30. juli 2012

lycly

Åh kan slet ikke sætte mig ind i hvor forfærdeligt det må være.. Sender en masse tanker i din retning og beder til at I snart får jeres ønskebaby

Anmeld

30. juli 2012

LR85

Anonym skriver:

Stakkels dig 

Kan godt forstå du er rigtig ked af det. Det lyder bare rigtig hårdt. 

Ville ønske jeg havde bedre trøstende ord. 

Håber du kommer okay igennem den næste tid og du får nyt håb og mod på graviditet igen (og det vil ske for jer snart)

Kæmpe trøste-kram

Anmeld

30. juli 2012

Miss Church

Sender en masse positive tanker din vej!
Det er så uretfærdigt! Ingen skulle går igennem sådan noget, som i må nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.