Melder mig her - i morgen ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
37 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

LinLin

Jep - så vil vi sgu have en til, selvom jeg sagde aldrig mere efter Adams fødsel

I morgen skal jeg til læge og have fjernet spiral og så må vi se hvor lang tid der går Måske naturen vil at det skal være endnu et september barn (mine drenge er fra hhv 2. og 9. sep. )

- bare et juhu-indlæg herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Frøken J.

DAs mor skriver:

Jep - så vil vi sgu have en til, selvom jeg sagde aldrig mere efter Adams fødsel

I morgen skal jeg til læge og have fjernet spiral og så må vi se hvor lang tid der går Måske naturen vil at det skal være endnu et september barn (mine drenge er fra hhv 2. og 9. sep. )

Oooooh!!! Spændende! Held og lykke Men du får altså ikke flaskesterilisatoren tilbage, den er vi alt for glade for! Haha

Anmeld

30. juli 2012

Guldimaven

Hvor spændende!!

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

DAs mor skriver:

Iiiiih hvor spændene altså Jeg krydser for at det lykked jer hurtigt så, der er ikke noget mere fantastisk når man beslutter sig for at lave de guldklumper, vi har desværre prøvet i 3 ½ år nu at få nummer 2... håber sårn det snart lykkeds os, men virkelig , alt held og lykke med Projektet

Anmeld

30. juli 2012

LinLin

Frøken J. skriver:

Oooooh!!! Spændende! Held og lykke Men du får altså ikke flaskesterilisatoren tilbage, den er vi alt for glade for! Haha

Hehe - hey, jeg må da kunne købe den tilbage! SÅ kan du få den igen til jeres næste

- men tak

Anmeld

30. juli 2012

LinLin

Iiiiih hvor spændene altså Jeg krydser for at det lykked jer hurtigt så, der er ikke noget mere fantastisk når man beslutter sig for at lave de guldklumper, vi har desværre prøvet i 3 ½ år nu at få nummer 2... håber sårn det snart lykkeds os, men virkelig , alt held og lykke med Projektet

Jeg håber det går lige så hurtigt som de andre gange - men man ved jo aldrig...

for jer også!

Anmeld

30. juli 2012

LinLin

Guldimaven skriver:

Hvor spændende!!

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

DAs mor skriver:

Jeg håber det går lige så hurtigt som de andre gange - men man ved jo aldrig...

for jer også!

Tak

Ja mon ikke det nok skal gå hurtigt som det plejer

Anmeld

30. juli 2012

LinLin

MariaKyedDK skriver:

Tak

Ja mon ikke det nok skal gå hurtigt som det plejer

"Som det plejer" - er ikke en rugemaskine
- men det bliver da 5. graviditet, når det sker

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

DAs mor skriver:

"Som det plejer" - er ikke en rugemaskine
- men det bliver da 5. graviditet, når det sker

Hold da op... håber det bedste for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.