Hun bider mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Rikkeas

Rebecca55 skriver:

Vi var simpelthen nød til at stoppe det med det samme da vi har 3 børn på 14 mdr. som konstant bed hinanden. Så var bange for det ville gå helt galt. Det hjalp ret hurtigt og det sker kun få gange at de bider hinanden nu.

3styks? Uha

ja så kan jeg godt forstå at I greb til handling med det samme. Uha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Rikkeas

michelledam skriver:

Jeg synes at efter vi gør sådan gør hn det mindre. Hun er værre over for mig end kæresten men er sikker på hun prøver mig af for tiden. Så det er jo så hvad det er hehehe. Men jeg synes det virker. Men det kommer også meget an på situationen synes jeg. For isabella kan også godt komme til at bidde når vi tumler, når hun bliver lidt for overgiret hehe. Så siger vi self av nej det må du ikke. Men ikke i så bestemt en tone som når hun er sur. Dfor jeg synes der er forskel på når hun gør det bevidst og ubevidst.

God idé

Lyder fornuftigt

Anmeld

30. juli 2012

B&J

Babymor2010 skriver:

Det er også den måde vi gør det herhjemme - eller prøver at gøre det på, for hun står og griner af os bagefter 

daniel gjorde det også på et tidspunkt det var i låret også tog jeg ham og sage nej og flyttede mig... for ja det gør da avvv heldig vis har han ikke gjord det så meget og det er længe siden----

men sjovt børn har den fase uhh skal lige hapse mor eller far

Anmeld

30. juli 2012

Clisolka

B&J skriver:

daniel gjorde det også på et tidspunkt det var i låret også tog jeg ham og sage nej og flyttede mig... for ja det gør da avvv heldig vis har han ikke gjord det så meget og det er længe siden----

men sjovt børn har den fase uhh skal lige hapse mor eller far

Det er ikke så tit hun gør det, så jeg bilder mig selv ind at det er en fase de små skal igennem 

Men det er dælme svært ikke at grine med, når hun får det store smil og grin på 

Anmeld

30. juli 2012

B&J

Babymor2010 skriver:

Det er ikke så tit hun gør det, så jeg bilder mig selv ind at det er en fase de små skal igennem 

Men det er dælme svært ikke at grine med, når hun får det store smil og grin på 

hihihihhi kan lige se det for mig... selv om man skal være bestemt jaaa så skriger jeg tit af grin inden i og nogle gangen uden på men de er sku såååå forbandet DEJLIGE

Anmeld

30. juli 2012

Clisolka

B&J skriver:

hihihihhi kan lige se det for mig... selv om man skal være bestemt jaaa så skriger jeg tit af grin inden i og nogle gangen uden på men de er sku såååå forbandet DEJLIGE

Haha ja hun er blevet en værre rod lige pt. Men ja, jeg skriger også af grin indvendigt - og vender mig om, for at hun ikke skal se jeg ikke kan lade være med at smile 

Anmeld

30. juli 2012

B&J

Babymor2010 skriver:

Haha ja hun er blevet en værre rod lige pt. Men ja, jeg skriger også af grin indvendigt - og vender mig om, for at hun ikke skal se jeg ikke kan lade være med at smile 

hihihih det har jeg også tit gjord... også idag hvor jeg skulle aflevere ham i dp. så siger jeg du skal da ikke se så sur ud så griner han og får det største smil på også kigger han på mig mor griner ihhihihi jaaa

Anmeld

30. juli 2012

Clisolka

B&J skriver:

hihihih det har jeg også tit gjord... også idag hvor jeg skulle aflevere ham i dp. så siger jeg du skal da ikke se så sur ud så griner han og får det største smil på også kigger han på mig mor griner ihhihihi jaaa

Ååååååårh ja, det smelter lige et moderhjerte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.