Hun bider mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.147 visninger
37 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Rikkeas

Ja, som overskriften lyder; min datter er begyndt at bide!

Hun er 21 mdr, og hun er begyndt at sætte tænderne i vores skuldre, når vi tager hende op osv.

Det er da MØG irriterende - og kommet fra det ene øjeblik til det andet.

Hvad gør jeg herfra? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Mor1012

Rikkeas skriver:

Hun er 21 mdr, og hun er begyndt at sætte tænderne i vores skuldre, når vi tager hende op osv.

Hvad gør jeg herfra? 

hehe de kære unger

min datter har os gjort det , hun er 20 mdr.. hun bider stadig hvis hun bliver for legesyg eller pjattet

jeg plejer at sige , Nej emilie! du må ikk bide.. det gør ondt , så gider jeg ikke lege... og gør hun det igen, så siger jeg nej du må ikke bide mor, det gør ondt, så rejser jeg mig op ( hvis jeg sider ned ) eller vender mig mm..

Anmeld

30. juli 2012

Clisolka

Rikkeas skriver:

Hvad gør jeg herfra? 

Uhhh jeg følger lige med - Isabella på 21 mrd. er også så småt begyndt at være den nye bidemaskine.... I går tog hun sutten ud af munden, satte tænderne i mit skinneben = haps mor 

Anmeld

30. juli 2012

B&J

siger nej du må ikke bide og sætte barnet ned det ville jeg gøre...

Anmeld

30. juli 2012

Rikkeas

Emilieprinsessen skriver:

hehe de kære unger

min datter har os gjort det , hun er 20 mdr.. hun bider stadig hvis hun bliver for legesyg eller pjattet

jeg plejer at sige , Nej emilie! du må ikk bide.. det gør ondt , så gider jeg ikke lege... og gør hun det igen, så siger jeg nej du må ikke bide mor, det gør ondt, så rejser jeg mig op ( hvis jeg sider ned ) eller vender mig mm..

God idé..

Ved ikke om hun gør det bevidst eller ej - men det gør da naller, når man liige får sådan et par tænder jaget ned i skulderen dér

Anmeld

30. juli 2012

Rikkeas

Babymor2010 skriver:

Uhhh jeg følger lige med - Isabella på 21 mrd. er også så småt begyndt at være den nye bidemaskine.... I går tog hun sutten ud af munden, satte tænderne i mit skinneben = haps mor 

AAAAAAAAAVV! Stakkels dig og dit ben!!

Anmeld

30. juli 2012

Rikkeas

B&J skriver:

siger nej du må ikke bide og sætte barnet ned det ville jeg gøre...

Ja.. Det må jeg prøve

Anmeld

30. juli 2012

Leneur

Rikkeas skriver:

Hvad gør jeg herfra? 

Jeg sagde nej det må du ikke og satte min datter ned på gulvet for at vise hende det ikke var i orden. Hun bed også så hårdt at jeg kunne have blå mærker i dage efter.

Anmeld

30. juli 2012

Clisolka

Rikkeas skriver:

AAAAAAAAAVV! Stakkels dig og dit ben!!

Hun bed heldigvis ikke så hårdt  Det var værre med mit ene bryst for et par måneder siden - jeg fik et blåt tandsæt, men det var i sjov hun gjorde det og ikke bevidst 

Anmeld

30. juli 2012

Janni.

Silas gjorde det over en længere periode, når han skulle have trukket bukserne op efter bleskifte. 

Når han gjorde blev han sat ned igen, og fik fortalt at det gjorde ondt osv. 

Hvis han så gjorde igen ved samme bleskifte, blev han lagt ned og tøjet sat ordentlig liggende. (Det hader han nemlig, og jeg tror egentlig han følte dét som en straf). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.