Bakken eller Tivoli?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. maj 2009

Mary

Kærestetur til min mands fødselsdag - surprise-aften hvor ungerne bliver passet og vi låner en bil så vi kan komme til Kbh. Skal vi tage i Tivoli eller på Bakken?? Tivoli er så dyrt, er det ikk? Men er der ikke en helt speciel anden romantisk stemning end der er på Bakken?

Åh, vi trænger sådan til det! Vil gerne overraske ham med en aften hvor alt bare er planlagt. Det eneste han skal er at køre bilen, for jeg er kun lige akkurat klar til en tur i 'kravlegården' på tirsdag  

So help me ladies, please!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

Tynen

Ej, hvor lyder det bare som en fed ide!
Ikke at jeg har været nogen af stederne de sidste 14 år

Uden at vide noget om det, ville jeg sige Tivoli

Anmeld

10. maj 2009

Nadi

Jeg ville også sige Tivoli, uden at have den fjerneste kvalifikation som den jyde jeg nu engang er

Og hvor lyder det bare som en god surprise

Anmeld

10. maj 2009

Mary

Jeg er lige så meget jyde som I andre, selvom jeg dog har adresse på 'øen'  Så derfor mangler jeg nemlig også lidt insiderviden  Vi overrender ikke ligefrem Kbh eftersom vi har fået bopæl helt ude i vandet nærmest, på den anden side af sjælland  - sådan føles det i hvert fald

Det vare bare lige en sidebemærkning eftersom jeg er rastløs og keder mig helt forfærdeligt!

Anmeld

11. maj 2009

Rasmine

Hmm...
Ved det ski ikke.
Som du siger er Bakken mere "romantisk", men jeg synes altså det er noget gammelt lort. Alle de der små boder, arj er slet ikke mig.
Og den der rutschebane, som er liiiige ved at falde sammen.
Jeg kan rigtig godt lide TIVLI, og især er det fedt en fredag aften, hvis der er et godt band på?

Anmeld

11. maj 2009

Tynen

Mebach skriver:

Hmm...
Ved det ski ikke.
Som du siger er Bakken mere "romantisk", men jeg synes altså det er noget gammelt lort. Alle de der små boder, arj er slet ikke mig.
Og den der rutschebane, som er liiiige ved at falde sammen.
Jeg kan rigtig godt lide TIVLI, og især er det fedt en fredag aften, hvis der er et godt band på?

Det er også sådan jeg har det med Bakken.. Men det er som sagt en udtalelse som jeg reelt ikke ved om der er hold i

Anmeld

11. maj 2009

Mary

Så er det afgjort! Tina Dickow spiller nemlig på Plænen fredag i den uge han har fødselsdag, så vi skal en tur i Tivoli  .....nu håber jeg bare jeg kan få barnepige! ......og låne en bil.......  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.