Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
chael skriver: Officielt siger man i 3. Trimester. Hvilket jeg faktisk synes er meget passende
Officielt siger man i 3. Trimester. Hvilket jeg faktisk synes er meget passende
Mange tak for dit svar
Er glad hvis det er fra 3. trimester hihi.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mikkala91 skriver: Ja, der er man i hvert fald ikke i tvivl længere hehe
Ja, der er man i hvert fald ikke i tvivl længere hehe
arj jeg vil i hvert fald sige at du er højgravid
Mikkala91 skriver: Åh ja, det kan jeg godt se. Det må også være svært, for man kan jo ikke rigtig planlægge at tage nogen steder hen, tænk nu hvis det pludselig var nu hihi
Åh ja, det kan jeg godt se.
Det må også være svært, for man kan jo ikke rigtig planlægge at tage nogen steder hen, tænk nu hvis det pludselig var nu hihi
lige netop... ville gerne havde været til grøn koncert... men... ja...
MariaKyedDK skriver: arj jeg vil i hvert fald sige at du er højgravid
Årh hvor dejligt hihi.
der er ikke noget smukkere
Kay skriver: lige netop... ville gerne havde været til grøn koncert... men... ja...
Argh ja, det kan jeg godt se, men det havde nok heller ikke været helt nemt at stå op i så mange timer
Det må du gøre næste år hihi
Personligt synes jeg man er højgravid, når man går ind i 3. og sidste trimester .
Mikkala91 skriver: Argh ja, det kan jeg godt se, men det havde nok heller ikke været helt nemt at stå op i så mange timer Det må du gøre næste år hihi
nej nej men med puder og ligge stol og noget.... nok ik en realistisk ide anny way
Rikke S skriver: Personligt synes jeg man er højgravid, når man går ind i 3. og sidste trimester .
Vil give det samme svar
Kay skriver: nej nej men med puder og ligge stol og noget.... nok ik en realistisk ide anny way
Hehe, nej måske ikke griner
Så vil jeg kalde mig selv højgravid hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128